Bukefalos 28 år!

Är jag sambo nu??

Sv: Är jag sambo nu??

Stort grattis även från mig! Härligt att det blev något till slut :banana:

Jag och sambon var också heta på gröten. Gjorde slut med exet, träffade nuvarande sambon dagen efter och flyttade in de sista möblerna efter 3 månader. Nu, ytterligare 3-4 mån senare känns det fortfarande helt rätt. Så nog går det allt om man vill! :)
 
Sv: Är jag sambo nu??

Grattis! Vad glad jag blir för din skull :laugh:
Kom nu ihåg att du är verkligen verkligen värd detta :love:
 
Sv: Är jag sambo nu??

Känns det rätt är det ju dumt att vänta bara för att vänta.
Min sambo och jag har gård och två ponnyer och vi träffades i aug :D (Och tre hundar men de fanns innan).

*kl

TS, klart att han gillar dig!
 
Sv: Är jag sambo nu??

Äsch! Vad ska ni vänta på?

Jag å min gubbe har suttit ihop sen första dejten, har inte flyttat ut en grej sen jag besöke honom hemma hos honom första gången bara fyllt på :D
Det är nästan 5 år sen nu...

Så kör på nu tjejen! Grattis till kärleken :) :love:
 
Sv: Är jag sambo nu??

Känns det rätt är det ju dumt att vänta bara för att vänta.
Min sambo och jag har gård och två ponnyer och vi träffades i aug :D (Och tre hundar men de fanns innan).

*kl

TS, klart att han gillar dig!
Sant! :D
(Edwind ska få något extra gott nästa gång han kommer hit, det var ju han som "gjorde jobbet" :rofl: Måste ju vara ett bevis på att hundtricket faktiskt fungerar... )

Grattis gumman! :D

Taaack! :love:

Vi kanske får ha "inflyttningsfest" i helgen? :D
 
Sv: Är jag sambo nu??

Festa tycker jag ni ska - men jag kanske kommer och firar er med en kopp te eller så i februari-mars. Har ett dödsfall nära inpå och ligger lite lätt i fosterställning själv. Så det gör mig väldigt glad att du mår bra - det finns hopp om livet. :D
 
Sv: Är jag sambo nu??

Ajdå, beklagar vännen! :(
Säg till om jag kan göra något! Och du är naturligtvis alltid välkommen hit på en kopp té eller så :love:
 
Sv: Är jag sambo nu??

Nu ni!
I torsdags var vi och provtränade på kraftkällan, så nu har vi skrivit in oss där - tillsammans :D
(beach 2020?:)
Igår var vi, som han sa, på den ultimata pargrejen - vi tog ett varv på IKEA. Innan vi hade en "inflyttningsträff" med några vänner, mat och tv-spel...så mysigt så!
Det underlättar att ha gemensamma vänner redan innan :)

Vi har det bra vi! :bump::love:
 
Sv: Är jag sambo nu??

Jippie! :bump::bump::love:

Aaaaaaaaaaah! Jag har bannemig aldrig känt så här, för någon, någonsin! :eek:
Läskigt, men ack så underbart! :love:
Hans föräldrar är typ hur goá som helst, så jag är nästan orolig för den dagen han ställs inför mina...
 
Senast ändrad:
Sv: Är jag sambo nu??

:rofl: sant, men mammas kommentar efter vår första "ensamma" dejt skrämde honom när jag berättade det;

"HAR HAN KÖRKORT?"
"ja..."
"MEN DÅ KAN NI JU KOMMA HIT! :bump:"
"Men MAMMA! Vi ska ses och gå en PROMENAD! Han vet ju inte ens att jag gillar honom...!"

Får väl se när de har vägarna förbi, annars åker vi kanske upp i sommar eller något (25 mil enkel resa till nyfikna föräldrar...) :p

Praktiskt förresten med en sambo som sitter och t.om. sitter och sjunger med i Mimikry-låtar! :love::love: :D
 
Sv: Är jag sambo nu??

Tack! :love:
Vi skuttar runt på rosa moln båda två nu :D
I måndags var vi på gym-instruktion så nu blir det full rulle.

Men jag undrar jag, det känns som att folk dragit sig undan, är det vanligt att det blir så?
Eller inbillar jag mig?
Det är liksom ingen som hör av sig alls längre :(
 
Sv: Är jag sambo nu??

Tyvärr så är det så att en del vänner slutar höra av sig. Ibland kan det bero på att den som kommit in i ett förhållande är lite för mycket i en rosa bubbla och glömmer av sina vänner dom 2-3 första veckorna för att man är så kär och mitt inne i allt. Då kan vännerna tro att man glömt bort en. Så det kan vara olika anledningar.

Om jag vore dig så skulle jag höra av mig till vännerna och fråga om ni kan ses. Ta INTE med dig pojkvännen för då kan dom tro att ni är ihopklistrade. Jag har själv haft en tjejkompis för många år sedan som fick en pojkvän och dom satt bokstavligt ihop. Vi kunde aldrig göra något själva ihop. Bjöd jag in bara henne så kom svansen med-varenda gång. Inget roligt alls och vi slutade umgås och senare fick jag veta att fler av hennes vänner slutade umgås med henne för det gick aldrig vara själv med henne.
 
Sv: Är jag sambo nu??

Well, jag träffar sällan vänner annat än när vi ses genom aktiviteter ("ungdomskvällar" osv) och då är han med också :)
Annars har ju alla fullt upp med sitt.
Och så har det liksom alltid varit, men nu känns det som att folk hör av sig mindre, kanske för att de är rädda att "störa"? :(
Jag skulle inte säga att jag är dålig på att höra av mig, men jag sitter inte vid datorn 24/7 som de flesta är vana vid...
 
Sv: Är jag sambo nu??

*kk*
Åh, vad kul!
När jag träffade min sambo stod jag och vek in kläder i hans garderob en vecka efter jag träffat honom första gången, medans jag påpekade för honom att "det här är egentligen helt galet".... nu, 1 ½ år senare bor vi 45 mil ifrån staden vi träffades i, har gård, och väntar barn... :D :love:

Lycka till ts!! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 075
Senast: Twihard
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 717
Senast: TinyWiny
·
Relationer I juni detta året köpte min sambo en bostadsrätt av sin bror. Jag flyttade in med min sambo då, men var tveksam då eftersom jag hellre...
Svar
19
· Visningar
3 783
Senast: supersonic
·
Relationer Jag känner att jag måste få skriva av mig lite och kanske eventuellt få lite tips och idéer på vad man kan göra. För att göra en lång...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp