Är jag sambo nu??

Sv: Är jag sambo nu??

Kan han följa med på rutinbesök (om du vill förstås) och få lite mer kunskap om dina problem? Ofta är det lättare att hantera saker man förstår och är insatt i!
 
Sv: Är jag sambo nu??

Smart! :idea:
Jag ska höra med honom när han mår lite bättre, han är inte på topp just nu dirkekt , vad han tror om det :)
 
Sv: Är jag sambo nu??

Jag veeet att ni vill ha en uppdatering och här kommer en! :D

Det är så fantastiskt så det finns inte! :love:

På vår 4-månadersdag fick jag en vacker ros som nu nästan en månad senare där de röda bladen förvisso har torkat - men den har inte vissnat eller tappat några blad utan är fortfarande intakt.
Dessutom växer bladen på stjälken så det knakar och igår såg jag något som kanske, kanske skulle kunna vara skott som växer ut! Snacka om symboliskt om det är så! :love: (speciellt med tanke på hur bukes "vad händer med min ros?"-tråd utvecklade sig :D

Och så har vi pratat igenom höstens drama ÄNTLIGEN (jag har inte velat ta upp det p.g.a. att jag inte ville riskera att låta anklagande och/eller svartsjuk eller hamna på fel nivå känslomässigt) och vi redde ut ALLA frågetecken, som allihop hade logiska förklaringar och hela alltihopa visade sig verkligen VARA ett stort missförstånd, så nu är jag betydligt väldigt mycket säkrare på vår relation, vilket känns fantastiskt! :love:

Sedan har han fått sitt livs första ambulansfärd...jag råkade få en allergisk reaktion som inte gav med sig så då fick vi åka in.
Det gick bra även om han var orolig tills ambulansen kom, sedan kändes han väldigt lugn - inte minst för att jag själv var det.
Och det känns också tryggt att ha det avklarat på en nivå som inte innebar kris-panik-blåljus.

Humöret har stabiliserats så jag är inte jätteorolig för att det ska bli katastrofalt det heller.
Dessutom mår HAN så mycket bättre också.

Och, och, och!
Igår frågade han om vi skulle åka iväg på en weekend-resa när vi firar ett halvår tillsammans (tiden har gått så HIMLA fort, helt galet!) så vi ska åka till Gävle (en stad som vi båda gillar!) bo på hotell, fota och bara vara...lääängtar! :love:

Jag är så himla lycklig tillsammans med honom! :love::love::love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Twihard
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 715
Senast: TinyWiny
·
Relationer I juni detta året köpte min sambo en bostadsrätt av sin bror. Jag flyttade in med min sambo då, men var tveksam då eftersom jag hellre...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: supersonic
·
Relationer Jag känner att jag måste få skriva av mig lite och kanske eventuellt få lite tips och idéer på vad man kan göra. För att göra en lång...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp