Bukefalos 28 år!

AI boten på snapchat

Mirre

Trådstartare
Den dök upp på min snapchat igår och det går inte att ta bort den. Varför har den dykt upp? Vad är syftet med den?
 
Den ska gå och ta bort!
Tyckte jag läste att man kunde anmäla kontot eller typ blockera. Kan försöka hitta inlägget imorgon om nån påminner mig 😁
 
Man måste vara snapchat + abonnent om man ska kunna ta bort den.... Jag har ändrat dess avatar så den är typ helt vit så syns inte så väl iaf haha
 
Gå in på den å visa vänskap. Skrolla neråt. Klicka på anmäl kontot. ANmäl för spamm gjorde jag. Då kommer blockeraknappen upp. Tryck där. Sen kom ett meddelande att de ej går att blockera. Tryckte klar. Sen var den borta iaf.
 
Jag kan inte få bort den, ingen möjlighet att blockera vänskap finns:cautious:
Och den hade tillgång till min plats och mina stories så jag var tvungen att aktivt välja bort sånt.
Riktigt dåligt av Snapchat måste jag säga.
 
Jag kan inte få bort den, ingen möjlighet att blockera vänskap finns:cautious:
Och den hade tillgång till min plats och mina stories så jag var tvungen att aktivt välja bort sånt.
Riktigt dåligt av Snapchat måste jag säga.
Prova gå på hantera vänskap, där står iaf blockera
 
Verkar som mitt första sätt bara funkar för vissa.

Den vanliga hantera vänskap funkar endast på dom "vanliga" vännerna.

Nånstans längst ner på en sida i svag text hittade jag anmäl konto. Kan tyvärr inte kolla då min AI är borta
 
Verkar som mitt första sätt bara funkar för vissa.

Den vanliga hantera vänskap funkar endast på dom "vanliga" vännerna.

Nånstans längst ner på en sida i svag text hittade jag anmäl konto. Kan tyvärr inte kolla då min AI är borta

Jaa det var detta jag menade skulle funka! Irriterande om det bara är för vissa :(
 
Ni som kan blockera/ anmäla - har ni android eller annan icke iphone? Jag har iphone och här finns det inga sådana alternativ, tänker att det kanske är fallet..
 
Den har mötts med massiv kritik över hela världen! Folk får upp helt olämpliga texter från Bot:en och ingen vill ha den. Misstänker att de får plocka bort den snart. Hoppas!
 
Får inte bort honom :( Har iPhone. Finns inget om att blockera på "Visa vänskap". Riktigt dåligt! Men har iallafall valt bort att han ska kunna se min plats och stories..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Myrten
·
Samhälle Läst artiklar i svenska dagbladet igår och idag där de har granskat försäljning av smällare, fyrverkerier och olagliga airbombs bland...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 269
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 119
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp