Bukefalos 28 år!

alkoholfri Somersby blackberry?

Bexzor

Trådstartare
Jag hittade 2,25% Somersby Blackberry på mataffären. Men finns de, eller något liknande, helt alkoholfria? Jag har blivit nykterist, men nu fick jag fuska då jag ville ha just blackberry.

Jag har inga alkoholproblem bakom mig, utan just bara att jag inte vill dricka alkohol mer om nu någon undrar över mitt beslut om att bli nykterist :D
 
Jag hittade 2,25% Somersby Blackberry på mataffären. Men finns de, eller något liknande, helt alkoholfria? Jag har blivit nykterist, men nu fick jag fuska då jag ville ha just blackberry.

Jag har inga alkoholproblem bakom mig, utan just bara att jag inte vill dricka alkohol mer om nu någon undrar över mitt beslut om att bli nykterist :D

Jag har inte sett alkoholfri Somersby, däremot alkoholfri Birska, på systemet. Men tror inte den finns i blackberry! Kika på systemets sida, går att filtrera på alkoholfritt :)
 
Jag har inte sett alkoholfri Somersby, däremot alkoholfri Birska, på systemet. Men tror inte den finns i blackberry! Kika på systemets sida, går att filtrera på alkoholfritt :)

Ja, jag har kikat men tänkte att jag kanske hade missat den. Jag missade en hel kartong med blöjor hos en brukare så då tänkte jag att jag kanske missat blackberry :angel: Men bukelister brukar dessutom ha koll på vart man kan hitta isåfall :D
 
Ja, jag har kikat men tänkte att jag kanske hade missat den. Jag missade en hel kartong med blöjor hos en brukare så då tänkte jag att jag kanske missat blackberry :angel: Men bukelister brukar dessutom ha koll på vart man kan hitta isåfall :D
Jag stavar som en korv ser jag också. Briska ska det ju stå :p
 
Lite kass koll men jag har sökt mig till "skumpa"-flaskorna. Har du kollat om det finns den smaken där eller är det specifikt cidern du är ute efter?

Säger i alla fall: sök på hemsidan :)
 
Briskas rosécider är supergod! Har för mig att den t.o.m innehåller svarta vinbär :)

Edit: Haha, björnbär och svarta vinbär är ju inte riktigt samma sak insåg jag :angel: Men jag lovar att den är god ändå :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 310
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: startpompe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 340
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp