Bukefalos 28 år!

Amerikanska namn?

Sidekick

Trådstartare
Hej!

Jag undrar om det är någon här som döpt sitt/sina barn efter amerikanska namn? Eller har ni några amerikanska namn som ni tycker är fina?

Mitt favoritnamn över alla är Hailey. Tycker det är jättevackert! :)
 
Sv: Amerikanska namn?

Jag har många amerikanska namn som ja gillar, men skulle inte vilja ge mina barn dom, i sverige kommer de alltid att uttalas på svenska å då är dom inte så fina längre tyvärr...
 
Sv: Amerikanska namn?

Uhhh, amerikanska namn är min fobi :crazy:

Här ska det vara svenska, tvåstaviga namn :love::angel:

Min med!!!

Tänkre oavkortat på att den här familjen har tittat för mycket på tv, då främst på amerikanska serier.

Namn som låter fräckt på tv, passar inte in i det svenska samhället. vet en som döpt sin son till Jordan :cry:....
 
Sv: Amerikanska namn?

Oj, ni behöver inte skriva om ni inte har förslag eller så! :mad::(

Jag själv har själv amerikanskt påbrå och är därför nyfiken.
 
Sv: Amerikanska namn?

Har döpt våra döttrar efter någorlunda internationella namn!:love:


Våran äldsta dotter heter Melissa,det tycker jag är jättefint!!Sedan heter hon Kerstin efter sin mormor(i andra namn)och Yvonne efter sin farmor(i tredje namn).


Våran yngsta dotter heter Miranda också för att vi tyckte det var så fint!:)
Apple efter Gwyneth Paltrows dotter(i andra namn) och Lilja i tredje namn!!:love:

Tycker det är jättefint med utländska namn(Amerikanska)!!
Jordan funderade vi på om vi skulle fått en pojk!!:bump:
 
Sv: Amerikanska namn?

Väldigt fina namn! :bow:
Min systerdotter heter Madi Melissa, och jag fullkomligt avgudar de namnen! :D
 
Sv: Amerikanska namn?

Kom på att min morbrors barn heter Kevin och Stephanie!!:)

Sedan så har vi andra släktingar vars barn heter William,Lorenzo,Amanda,Rafael.:love:
 
Sv: Amerikanska namn?

Min son heter Jason...
Sambon har alltid velat ha ett amerikanskt namn på sitt barn så det var bara för mig att ge efter. Fast jag var nog i 8:de månaden inna jag gav mig. Och ända tills den dagen han föddes så hade jag ett "plan-B-namn".
Men när han kom ut så såg han verkligen ut som en Jason.:love:

phpwn3lz8.jpg


phptzh8ez.jpg
 
Sv: Amerikanska namn?

Hej!

Jag undrar om det är någon här som döpt sitt/sina barn efter amerikanska namn? Eller har ni några amerikanska namn som ni tycker är fina?

Mitt favoritnamn över alla är Hailey. Tycker det är jättevackert! :)

Jag tycker Zoë är så vackert. Har bara mött amerikaner som heter det.

Fny
 
Sv: Amerikanska namn?

Jag tycker som flera andra att amerikanska namn är .... hur skall jag säga.... fånigt om man inte har anknytning.

Sen är det väl en vanesak.
William känns inte så amerikanskt längre.
 
Sv: Amerikanska namn?

Nähä, kanske inte just amerikanskt då.
Fast jag trodde det..vart kommer det ifrån då ?

Sen finns ju hela gänget med franska namn som man totalt vant sig vid. Madeleine, Desiree osv
 
Sv: Amerikanska namn?

Jag är väldigt inne på svenska namn och det blir nog ett sådant. Men det finns ett amerikanskt namn jag verkligen gillar och det är April! Fast det funkar väl inte så bra i Sverige direkt... :crazy:
 
Sv: Amerikanska namn?

Sedan så har vi andra släktingar vars barn heter William,Lorenzo,Amanda,Rafael.:love:

William är inte amerikanskt. Lorenzo och Rafael låter snarare Italienskt, Amanda vet jag inte riktigt låter internationellt. Men du kanske inte skrev namnen för att det var just amerikanska:idea:.
 
Sv: Amerikanska namn?

Min stora pojk på snart 5 år heter Nathan och lillpojken på 1 år Caden. Kallas Nate och Cade.
 
Sv: Amerikanska namn?

Det är amerikanskt och när han föddes så var det verkligen en sådan. Han är den enda i sverige som heter det och hoppas att det förblir så då denna härliga unge är så jäkla speciell!:love:
 

Liknande trådar

Hästhantering https://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/albert-voorn-om-jag-inte-delar.htm?fbclid=IwAR0FTs4GkpUioptxwC32EKPYo-_CLV-fSAAI9wyk5opckE...
Svar
11
· Visningar
1 802
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Tajger
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Försöker hitta namnförslag till mini men hittills har jag inte hittat några som känns bra. Ebba fick sitt namn efter en vecka i livet så...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 296
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp