Bukefalos 28 år!

Andedräkten från helvetet

Sv: Andedräkten från helvetet

corsodyl is the shit mot tandköttsinflammationer. jag använde det flitigt på mig själv när jag fick mina visdomständer. tar bara ett par tre dagar, sedan har inflammationen lagt sig. finns även som gel och det borde väl vara lättare att smeta på än att badda med lösning? det smakar apa dock.
 
Sv: Andedräkten från helvetet

corsodyl is the shit mot tandköttsinflammationer. jag använde det flitigt på mig själv när jag fick mina visdomständer. tar bara ett par tre dagar, sedan har inflammationen lagt sig. finns även som gel och det borde väl vara lättare att smeta på än att badda med lösning? det smakar apa dock.

Hmm..men jag kanske torde prova det då? Det finns alltså receptfritt?
 
Sv: Andedräkten från helvetet

CRT Zoologiska i Haninge har tandskrapor såg jag när jag var där sist. Sjukt stor affär, kul att åka till även om man bara är ute och "tittar". ;)
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Det finns tydligen tuggben som innehåller persilja:eek:,och det ska ta bort dålig andedräkt hos hundar!

Ingen aning om det funkar,har bara hört talas om det! Men knske värt att kolla upp!
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Det finns tydligen tuggben som innehåller persilja:eek:,och det ska ta bort dålig andedräkt hos hundar!

Ingen aning om det funkar,har bara hört talas om det! Men knske värt att kolla upp!

Tack för förslaget..jag är dock helt övertygad om att greven här hemma inte hade uppskattat "skämtet" om jag la fram benet åt honom:o:rofl:
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Tack för förslaget..jag är dock helt övertygad om att greven här hemma inte hade uppskattat "skämtet" om jag la fram benet åt honom:o:rofl:

Men det är inget skämt:eek:,det finns persiljeben!
Sen om hunden tycker det är ett skämt,jaja,droppa på några droppar blod eller nåt göttigt,så slinker det ner!
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Men det är inget skämt:eek:,det finns persiljeben!
Sen om hunden tycker det är ett skämt,jaja,droppa på några droppar blod eller nåt göttigt,så slinker det ner!

Hahaha ja jag tror dig :rofl:

Jag menar bara att min hund är mycket kräsen och inte den lättlurade sorten. Fast jag skulle göra vadsomhelst för att få det att lukta persilja i truten på honom :D
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Persilja funkar kanon även på människor med taskig munflås!

Så där kan jag rekommendera ett persiljeben!

Men vad jag hört om dessa persiljeben,är att dom smakar tydligen inte persilja! Dom är lite mjukare i konsistensen!
 
Sv: Andedräkten från helvetet

Du kan doppa tandborsten i väteperoxid. Fungerar bra och jag vet många som använder det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har upprepade gånger läst här på bukefalos om hur svårt det är att veta om hundens tandstatus är okej. Jag har haft veterinären att...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 308
Senast: Takire
·
Hundhälsa Hej! Jag vet inte vad jag ska göra, eller om det ens går att göra något.. Vår tax har alltid haft väldigt dålig andedräkt. Nu det...
Svar
14
· Visningar
2 889
Hundhälsa Jag har en schipperke som nu är 10,5 år gammal. Sedan 2 år bor hon hos mina föräldrar, då separation i samband med hästköp och mina...
Svar
12
· Visningar
4 980
Senast: stjarnfrugt
·
Hundhälsa min grabb har hunnit bli 5 månader nu och har hunnit tappa endel tänder, nästan alla i fram (hörntänderna kvar) och några i bak har...
Svar
19
· Visningar
28 679
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp