Bukefalos 28 år!

Ang min golden

Sv: Ang min golden

Alla valpar finns med, MEN det står inte vem som äger dom på alla, så man kanske inte vill visa sig där inne med sina uppgifter.

Vi strävar varje dag för att komma på lösningar och ja ska ringa folksam igen och snacka med dom.
 
Sv: Ang min golden

Prata med folksam nu och han har varit försäkrad där tidigare med en helvetes massa reservationer så ingen ting kommer att gå på hans försäkring förutom benbrott, påkörd, samt om han skulle skada sig i skogen, de är de som täcks i princip....:mad:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 480
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 466
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 149
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp