Bukefalos 28 år!

Ångra whatsapp-meddelande?

parfymflaska

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)
 
Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)

Tror det går - så länge det inte levererats. Dvs när det bara visas en klocka. Har det blivit en bock är det kört, om jag inte fattat helt fel.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
647
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 014
Senast: Migo
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 345
Senast: ptr
·
IT & mobiler Min telefon gav mig den specifika signalen som jag brukar få när jag mottar ett meddelande från snappchat. På min förra telefon vet jag...
Svar
7
· Visningar
599
Senast: Askvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp