AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Startlistor

Sicken tur att du frågade, satt själv och funderade på vart de kunde finnas, men orkade inte förmå mig att leta :angel: .

Ser speciellt ifram emot Am Trail och Am W Horsemanship i natt (?), då ska det ritas mönster och kommenteras :D
 
Sv: AQHA World Championship Show

He he visst är det tur att man är så duktig! ;)

Jag ska passa på pleasure Driving, vill gärna ha den grenen till Sverige!

Trail, HUS o Pleasure, samt lite halter måste kollas (man måste ju hålla sig ajour med showmodet! :angel: ), sen givetvis Reiningen o working cow!

Sen vill man ju se nån skojig exotisk gren som jumping o sånt också...

*pust* Mycket att göra nu i ett par veckor! :angel: :smirk:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Tur att någon kan detta med att leta upp tävlingarna ... så vi andra får se !! Jag vet en som inte kommer sova mycket inatt om Trailen går då :D :) :angel:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Haha, absolut! Men jag älskar att man kan få deras värstingmönster; trots att oddsen att komma igenom ett helt levande inte är överdrivet stora, kan man ju ta bitar och öva på :idea: . Sen skulle det ju vara trevligt om man kunde använda dessa bitar ute på tävling också, så t ex statusen i trail höjs dit den borde vara.

Jag ska göra mitt bästa för att se Pleasure Driving också, är väldigt nyfiken på den grenen. Och koklasserna är ju absolut ett måste! Jaadu, undrar om min engelskalärare låter mig sitta och titta under lektionstid igen? :angel:
 
Sv: AQHA World Championship Show

He he visst är det tur att man är så duktig! ;)

Jag ska passa på pleasure Driving, vill gärna ha den grenen till Sverige!

Trail, HUS o Pleasure, samt lite halter måste kollas (man måste ju hålla sig ajour med showmodet! :angel: ), sen givetvis Reiningen o working cow!

Sen vill man ju se nån skojig exotisk gren som jumping o sånt också...

*pust* Mycket att göra nu i ett par veckor! :angel: :smirk:

En nyfiken fråga från en okunnig, vad är Pleasure DRIVING ?
just drivingen är det jag funderar på...:smirk:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Synd att jag inte kan ta åt mig äran för det :o . Jag hade varit helt lost om jag inte hade haft min kompis, det är hon som är inne på Wittelsbeurger och SQHA hela tiden och tipsar om alla tävlingar, senast nu i veckan i och med German Open. Fast jag tog tag i det och tänkte att det nog inte kunde skada att lägga ut det här ;) :smirk: .

Men det känns inte lovande, hur i hela friden ska det gå med allt skolarbete de nästkommande veckorna :angel: Det kommer ju sluta med att man lider av enorm sömnbrist ;)
 
Sv: AQHA World Championship Show

Vi kommer att bli utbrända! :eek: :cool:

Men lite inspiration kanske man kan få!
Kolla du på pleasure drivingen! Jag har beställt en riktig PD sele till min hingst, jag SKA ha den grenen till Sverige!

Ha ha, jag sitter o dumglor på en liten ruta på datorn o sambon sitter i ett annat rum o dumglor på en dvd från VM i rugby! :rofl:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Kortfattat, en körgren där man kör hästen i pleasureform, fast nog snarare i Hunterform egentligen.
Ett ypperligt tillfälle att kolla in grenen nu! :idea:

Har för mig att jag la ut en bild i nån tråd här på western om körning med sin westernhäst....
 
Sv: AQHA World Championship Show

Ha ha då fick man sig lite äkta reklam också på köpet!

"The George Strait Wrangler Cowboy Cut Collection"...det vore nåt det! :bow: :D :rofl:
 
Sv: AQHA World Championship Show

Jag sitter här med rutan i ena hörnet av skärmen, mitt mailprogram i ett annat hörn och så ska jag nog hitta mitt tappra försök till ett Personal Statement någonstans i mitten. Himla tur att man har stor skärm ;)

Pappa hotade med att han skulle sitta på sin dator och titta på Livesändningen från nåt cykellopp, men snäll som han är insåg han att det inte skulle funka, inte ens med snabbt bredband :bow:

Jamen, någon måste ju vara den första! Jag önskar dig all lycka till, haha :)
 
Sv: AQHA World Championship Show

Kortfattat, en körgren där man kör hästen i pleasureform, fast nog snarare i Hunterform egentligen.
Ett ypperligt tillfälle att kolla in grenen nu! :idea:

Har för mig att jag la ut en bild i nån tråd här på western om körning med sin westernhäst....


Okej. Tack ! Ska kolla in det !!
 
Sv: AQHA World Championship Show

*KL*

Tycker inte ni att det rivs väldigt mycket både i PB och BR ??
 
Sv: AQHA World Championship Show

Har inte hunnit se så mkt av PB än, varit för upptagen med att skriva på allt annat jag håller på med, men mjo, jag tyckte att de välte hyfsat många tunnor i BR. Fast det var väl så att de var de som gjorde de snävaste vändningarna som välte flest tunnor, jag menar, de vände för snävt? Rent tekniskt borde de alltså vara för "duktiga", eller? ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: AQHA World Championship Show

Har inte hunnit se så mkt av PB än, varit för upptagen med att skriva på allt annat jag håller på med, men mjo, jag tyckte att de välte hyfsat många tunnor i BR. Fast det var väl så att de var de som gjorde de snävaste vändningarna som välte flest tunnor, jag menar, de vände för snävt? Rent tekniskt borde de alltså vara för "duktiga", eller? ;)

Eller kanske satsa för hårt... men deras hästar svänger ju otroligt bra.
de borde lära av "vår" BF som "räddar tunnor och pinnar"... haha.
 

Liknande trådar

Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp