AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zahlo

Trådstartare
Hej!
Jag tänkte att det vore kul och se lite bilder på när ni tränar med era hästar!
Så kom igen och lägg in lite bilder:) ridbilder som vid hand eller longering eller vilka bilder som helst när ni tränar:)
Länka till stora bilder!
Här är två bilder på mig och Pink:
1traven.jpg

Bjer.jpg
 
Sv: AR *bildtråd*

18.jpg


Dessa fina bilder fotade en tjej på en kurs. Tror hon finns på buke. Fina blev de verkligen.

13.jpg


11.jpg


2.jpg


21.jpg
 
Sv: AR *bildtråd*

Ja det är Stine som fotar mina bilder med:) Flyger heter hon på buke:)
Jättefina bilder! va e det för häst?
 
Sv: AR *bildtråd*

Det är Ronja, min varmblodstravarsto. Hon är den jag tränat mest inom AR o som alltid fått åka med på kurserna. Hon är 14 år i år och enbart startad i 2 premielöp som 2-åring.
Hon försöker så gott hon kan trots att hon är överbyggd och är lite felbyggd fram.

Flyger är en stjärna på att fota. Man skulle ha med henne jämt. Är oerhört glad över bilderna!!

:D
 
Sv: AR *bildtråd*

Vilka fina bilder :)
JAg gillar den näst sista. Ronja är fin! :d
 
Sv: AR *bildtråd*

Tack !! :D Så glad jag blir! Hon är min ängel :love:
 
Sv: AR *bildtråd*

Va fin hon ser ut!
Jaha det synns inte att hon e överbyggd:) hon arbetar fint:)
Ja jag är verkligen tacksam att ha henne som närmaste vän...och att vi just nu är på samma ställe underlättar ju helt klart! Ibland har man tur:)
Vad har du för andra hästar då?
 
Sv: AR *bildtråd*

En kallblodstravare som är skadad just nu :(, en frieserkorsning, 2 islänningar, en minishettis.
 
Sv: AR *bildtråd*

Din häst har lika vacker färg som Ronja. Och ser oxå härlig o glad ut. Är det samma som du hade bild på i snö med härliga lyft i benen?
 
Sv: AR *bildtråd*

Det finns en tråd under gnägg. Han fastnade i staketet och skar upp benet på framsidan o en bit på sidorna. Man såg benet.. :(

Men sträcksenan verkar bara lite skadad o hel iaf. Så han borde bli ok efter att det har läkt.
 
Sv: AR *bildtråd*

Han är vacker Bingo. Underbar uppsyn verkligen :D
 
Sv: AR *bildtråd*

oj! men det var ju tur att sträcksenan är typ ok iaf! annars hade det inte vart skoj.
Tack! ja det tycker jag med att han är:Dhehe
 
Sv: AR *bildtråd*

Är det okej om man lägge in gamla?
Jag tror jag har visat dem tusen gånger men har tyvärr inga nyare:
5211315.jpg


5211546.jpg


5211547.jpg
 
Sv: AR *bildtråd*

Min häst hade av båda sträcksenorna i ena bakbenet och hon är ok idag:D Det hände för två år sedan. Så chanserna för din häst är nog väldigt goda!
Annika
 
Sv: AR *bildtråd*

Jag har bara dåliga bilder men visar en bild ändå :p
moa.jpg

Även om vi inte är bra så försöker vi i alla fall och har roligt på vägen till vårat mål!
 
Sv: AR *bildtråd*

Åh va gulligt... men dte ser ju ut att gå alldeles utmärkt!... vad är erat mål?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: Miiikaela_
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
0
· Visningar
248
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
7
· Visningar
391
Senast: WS6
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
546
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?
  • Vårföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp