AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

PICT0044.jpg

OMG! Det är ju en tvåmanshäst!:D

Immer
 
Sv: AR *bildtråd*

det är isländska ridbyxor eller de används av islandsryttare;) de kostar nog runt 800-2000 väldigt varierande men såna ridbyxor e hemskt dyra.
Man kan köpa lite billigare på Hööks... faktiskt helt okej tycker jag.. de flesta iaf:)
 
Sv: AR *bildtråd*

ja eller nått:P jag har kollat på den många gånger och tänkt: men näää det kan inte vara äkta! men det är det nog fanemej! jag har aldrig sett nått liknande!
 
Sv: AR *bildtråd*

Innan någon hoppar på mig, så förklarar jag mig med att tråden börjar bli trögöppnad, med många vackra bilder. Därför tar jag mig friheten att låsa denna tråden och starta en ny.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Valle
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 397
Senast: cili
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 055
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp