Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

Lånar knapp...
Verkar som tråden avstannat...
Passar på & puttar upp den SAMT ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR:banana:
mvh El
 
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

Tönt Klaes.

Nu har jag pratat med både REIJO och MAGNUS ang ditt lilla påhitt att det skulle ha sålts en avkomma för ynka 20.000 kr efter Bacara.

Den enda hingstungen som är såld är DON GERINOMI ( såg honom i somras vilken läckerbit!:love::love: ) Hans mor är den mycket välkända vackra CHAQUIRA ) - Jag LOVAR du har fått fel prisbild.

Alla de andra som har fått avkommor efter Bacara håller mycket hårt i dom då han har visat sig inte bara vara vacker utan att han tillför även i avelsboxen. Jag ska själv använda honom till mitt tyska internationella champion sto i sommar:banana: Men det är klart att allt är till salu till rätt pris.

Så snälla ta reda på fakta innnan du öppnar din trut:devil:
Eftersom jag har två föl efter Bacara, varav den ena är en hingst.
Ingen förfrågan om han säljs för 20 000 har kommit till mig.
Och han kommer aldig heller att säljas för 20 000.
Chaquiras hingstunge såldes för bra många mer pengar,
den tredje är till salu för större slantar än 20 000.
Den fjärde är inte till salu.

Knappast stofölen generar så låga priser heller.
Visst tillför han aveln tillsammans med de fina
ston han har betäckt. Kanon.
 
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

Gott Nytt År till alla bukefalos användare. Ge er själva nyårslöftet att vara lite trevligare på de här sidorna. Det är inte konstigt att det är krig i världen.
 
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

*KL*

Puttar på tråden och önskar alla ett Gott Nytt År.
 
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

GOD FORTSÄTTNING
Nu när ett nytt år är i sin början och planeringen inför avelsåret 2008 tager sin början...
Vad är egentligen ett bra avelsdjur - i detta fallet vad krävs av ett arabisktfullblod - för att vara lämplig att föra sina gener vidare?
Och vilken hingst funderar just DU på i år?
Vilka bruks meriter har ni på era avelshästar? då menar jag inom ridning och körning.:)
 
Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."

Nytt år, ny tråd...
Dvs, jag låser denna maratontråd och skapar en ny åt Er att fortsätta era seriösa avelsdiskussioner i!

Resten, såsom smutskastning av kliniker, länkar och reklam för hingstar etc låter vi bli i den nya tråden! :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 463
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 259
Senast: Sirap
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 104
Senast: Migo
·
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 751
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp