Arabiska fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska fullblod

I sommar blir det att mest ta det lugnt för min del i alla fall, är gravid och ska föda i juli om allt går som det ska.
Minna är utlånad som ridhäst och samt tränas 1 ggr i veckan av en bekant till mig som är väldigt duktig, om allt går enligt planerna ska hon tävlas lite i sommar för att få lite rutin. Mellizza kommer också att vara utlånad här i närheten som promenadhäst. Meciliah ska få gå i hästflocken och bara vara barn. Hon är föresten enda renrasiga araben född i Finland år 2012 så eventuellt kommer jag att visa henne en gång i sommar :)
 
Sv: Arabiska fullblod

Oj, är du gravid, grattis!!
Förstår att du lägger hästeriet "på vänt" ett tag nu då. Hoppas att du kan få visat lilla Missilen under sommaren, det ser hon ut att vara värd!:d
 
Sv: Arabiska fullblod

Jag tror det kommer lyckas. Jag har ju jobbat grymt mkt i 2 års tid, gjorde mig ju av med sambon för 2 år sedan och hade det riktigt jobbigt känslomässigt väldigt länge, så jag har inte kommit ifatt där riktigt.

Till det så har jag haft en blödning i tarmen och haft ruskigt låga blodvärden (Har fortfarande), så jag hoppas att när de värdena kommer upp igen så kommer jag orka göra något annat än att jobba.

Nämen Aliah!!! Grattis!! Gud det känns som att "alla" är gravida och ska ha barn i min närhet :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Dotterns nya D-ponny, arabiskt fullblod, behöver ett nytt träns. Ni som har erfarenhet av arabiska fullblod, har ni tips på vilka träns...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
723
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 150
· Visningar
43 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp