Bukefalos 28 år!

Arbeta i stall

M

mia88

Jag vet inte om tråden ligger rätt, men försöker här iaf.
Jag undrar om det är nån som vet var man kan börja kolla efter folk som behöver hjälp i sitt stall? Nån sida som man kan lägga ut en annons att man är intresserad av att jobba i stall?
Jag har kollat runt men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.
Tacksam för svar.
 
Sv: Arbeta i stall

Har du kollat bland radannonserna? (Kolla länk till vänster.) Där finns en underkategori "tjänster" tror jag den heter, och där kan folk annonsera att de vill ha jobb eller att de erbjuder jobb. Det finns fler såna sidor på nätet, typ hastnet.se och hastannonser.se.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 205
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 478
Senast: Nepenthe
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 568
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp