Bukefalos 28 år!

Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Årets föl 2014

Hon är efter Colman hon kan heta Colmette!:)
Fin tjej men verkar inte ha fått färgen efter sin pappa :-)
 
Sv: Årets föl 2014

Eeeh:(
här har vi nog inte en enda kvarn inom20 mils radie.

Saltå kvarn finns förvisso, men huruvida de maler vetegroddar eller annat vete tusan.
De är (ö)kända för sitt pris på brödet.
 
Sv: Årets föl 2014

Hej!
Här kommer ett foto på Colina, e Colman-Levisto Z då hon är ett dygn gammal! Har hunnit bli två veckor och är en helt underbar liten tjej! Har fler foton men Photobucket "strular"-lovar att återkomma med uppdaterade bilder!


0E482FEC-51C7-4853-90F1-34FC102206B2_zpsp18pgtwn.jpg
[/URL][/IMG]
 
Sv: Årets föl 2014

Måste ju hjälpa er andra att få lite "känsla"- har ju haft förmånen att ha en liten ett par veckor nu! Man blir lätt förälskad och beroende!! Längtar redan till nästa som kommer om en dryg månad om allt går som man vill!
 
Sv: Årets föl 2014

Lyckats få ordning på Photobucket! Bild från i söndags på Colina! Måste få säga att jag är mäkta stolt över min lilla prinsessa!:love:
Tror inte hon blir skimmel, trots min pappas önskan!


63E8F372-B4C2-431B-AF57-8287636C3BD7_zpszun2pxxh.jpg
[/URL][/IMG]
 
Senast ändrad:
Sv: Årets föl 2014

99 det är ett suuuuuuper föl du har där!!
Men jag har ju slagit flera slag för Colman i flera år :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: jemeni
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Ramona
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Nikan
·
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp