Bukefalos 28 år!

Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Årets föl 2014

Den här lilla dockan föddes i går natt kl 04.
Fullblodsarab e. Pakistan u. Exelencja. Hon har fått sitt namn idag, Ex Elleonora.

10176083_735640233134209_3846390387447674522_n.jpg
 
Sv: Årets föl 2014

Tack alla! :)

Chiloé är så stolt så hon nästan spricker. Hon är en fantastisk mamma, detta är hennes första föl :)
 
Sv: Årets föl 2014

Tack alla! :)

Chiloé är så stolt så hon nästan spricker. Hon är en fantastisk mamma, detta är hennes första föl :)

dör sockerdöden. bara så du vet så började jag gråta okontrollerat när jag såg bilden med stolta dillis och lilla fölis. vi snackar ful-gråt ;) :love: :love: :love:

För oinvigda är alltså Thunders sto Chiloé (Dillis) en gammal passhäst till mig. :D
 
Sv: Årets föl 2014

Stort grattis!
Den där lila karamellen var ju verkligen värd att vänta på!!
Vansinnigt gullig!
 
Sv: Årets föl 2014

Det var dramatiskt. Hon fick kolik och rullade fast!
Men då var ungen redan ute. Som tur var, fick vi upp henne och hon mår bra nu.
Ungen är väldigt pigg, har diat för fullt och bajsat.
Hoppar runt och busar i boxen, bara några timmar gammal
 
Senast ändrad:
Sv: Årets föl 2014

Men vilken fiin:love:

Grattis att allt löste sig ändå.

visst önskade du dig ett stoföl?
Ser långbent ut.

Är lycklig å dina vägnar.:)

Vilken tid kom hon?
 
Senast ändrad:
Sv: Årets föl 2014

Tack alla!!! Ja, jag önskade mig ett brunt långbent stoföl med bläs och någon vit kota iaf. Vågade inte hoppas på fyra vita strumpor!!!!
 
Sv: Årets föl 2014

Grattis!! Dunderfint föl! :) Jag önskar mig också en liten fölis med 4 vita strumpor och en bläs om sisådär 5 veckor, men det kanske är för mycket begärt ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: jemeni
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Ramona
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Nikan
·
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp