Årets julkort 2021

1C1B62E8-ACEA-4EB0-BAB8-2F7E33589A7F.jpeg

Fanns inga luvor som passade 🤶🏼 God jul💝
 
God jul till er alla!
(Tistla vill gärna att någon ringer Länsstyrelsen, måste vara djurplågeri att sätta på en hund tomteluva :grin:)

Visa bifogad fil 82350
Haha den som sitter i mitten i mitt julkort var så sur så hon vägrade kolla in i kameran och stirrade upp i taket istället med bakfällda öron.
Hon hatade luvan, så hon skriver gärna ett gemensamt brev till länsstyrelsen tillsammans med Tistla 😁
 
Jag försökte mig på konststycket att få med alla hundarna på att en fin julbild, gick så där, var tvungen att ge upp innan jag fick ett nervöst sammanbrott!
😅
Men alla hundar syns ju iaf på denna bild!!
😁
💖


Nästa år tror jag att jag skippar mammas terrier, till och med valpen var lättare att hantera än hon! 😅
269876784_4964550196928512_3593886514469578109_n.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 961
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 648
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 156
Senast: __sofia__
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 538
Senast: LaMagia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp