Bukefalos 28 år!

Sv: Åsikter

Vaddå lägg ned, får man inte ha en åsik på dethär stället...?

Asså det jag menar är att om dom nu tycker att distans har sån extrem riskkurva att man borde ta bort grenen helt så kanske dom borde se sig om inom andra grenar också, ft var bara ett expemel, jag säger inte att ft borde tas bort, för det tycker jag defenitivt inte, däremot finns det många grenar som är precis lika riskfyllda och i ibland även ännu mer riskfyllda än distans, så innan dom hoppar på en gren med en massa påståenden borde dom ta sig en titt på andra grenar...
 
Sv: Åsikter

Om dom nu vill förbjuda distans så kan dom ju plocka bort fälttävlan också

Öh jo det skrev du!
Självklart får man ha åsikter men då får man även andras....
 
Sv: Åsikter

Jag skrev inte att som ska ta bort ft tillsammans med distans, jag skrev att dom kan om dom nu vill börbjuda riskfyllda grenar...
 
Sv: Åsikter

Tjena...

Jag ska till Västerås i månadsskifter okt/nov och då hade jag planerst att besöka VLT:s huvudkontor och presonligen träffa denna så kallade "journalist", har en vän som jobbar där och hon kanske kan tippsa mig om hur jag ska "bestraffa" Bäck... kanske har de något internt pricksystem? Hursomhälst.. har Västmanlänningarna läst denna artikel så kommer ju sporten inte att få gro ifred... bäst att någon, hälst hon ber om ursäkt för artikeln...
Jag ska se vad jag kan göra!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
387
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 510
Senast: Badger
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
191
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 694
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp