Bukefalos 28 år!

Astrid och Asta..

A

Amia

Jag har för tillfället en mus som heter Astrid, imorrn ska jag få en till och den saka heta Asta men eftersom jag bor på internat så ser jag inte till de på lördagen... hur ska jag släppa ihop de för att de minst ska börja bråka? kommer de döda varandra under helgen om jag inte är där?
 
Släpp ihop dom på "neutral mark" dvs på ett ställe där ingen av dom känner att det här är mitt ställe. Min pojkvän hade först en mus och skaffade sig sedan en till och dom gick bra ihop i början men efter några veckor fick den nyare musen för sig att det var hans bur och den andra fick inte bo där. Hade vi inte satt dom i varsin bur då så hade han dödat den andra musen. Så jag tycker du ska hålla koll på dom under den första helgen i alla fall kan du inte vara där då så vänta med att sätta ihop dom tills du kommer hem och kan ha koll på dom.

Fint namn förresten Asta heter mitt marsvin!
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 636
Senast: tott
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2
Svar
20
· Visningar
825
Senast: SiZo
·
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 830
Senast: Anna
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 999
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp