Äta i närheten av Friends Arena

_Charlotte_

Trådstartare
Frågan är enkel. Finns det någon restaurang eller liknande i närheten (gångavstånd) av Friends Arena?
Jag antar att "maten" man kan köpa där består av panpizza, pommes och liknande och det känns inte aktuellt. Jag vill ha riktig mat, behöver inte vara någon fin middag utan även snabbmatställen fungerar, bara jag kan äta något som går att kalla mat.
Så finns det? Vad och var isåfall?

Eller om det inte finns på gångavstånd, finns det då någonstans i närheten dit det är enkelt att ta sig med bil (och kan finnas parkering under Stockholm Horse Show)?
 
Vid den andra uppgången av pendeltåget finns det en indisk restaurang, Sazna.
sen finns det mycket att välja på uppe i Råsunda. Tar ca 10 min att knata ned till arenan.
 

Liknande trådar

Mat Kan vi prata lite om det här med portionsstorlekar när man går på restaurang? Jag blir inte klok på dessa jätteportioner som läggs upp...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
17 201
Senast: Lingon
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 996
Mat Ska bo en natt i Stockholm och gå och äta middag någonstans. Ett stopp på vägen på en längre resa med en övernattning och jag är ensam...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 496
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre En kompis och jag ska ner och se kvällsföreställningen på Horse Showen på söndagen. Vi funderar på att åka bil men vet att det brukar...
Svar
5
· Visningar
1 846
Senast: Kicki_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp