Bukefalos 28 år!

Att gå in för att sabba

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Svarar här också !

*lånar knapp*
Varför blir man inte förvånad över allt tjafs här inne, det är ungefär som att jobba på ett ställe med bara fruntimmer i medelåldern ;) (Och så en och annan karl som gillar att skvallra på samma sätt som kvinnor gillar...)

Nu tycker jag att det vore bra om trådskaparen till denna tråd kom in och förklarade vad hon menade, och hur hon fått reda på det hon påstår sig veta...
 
Sv: Svarar här också !

Det finns ett helt gäng i tråden på senior som kan göra henne sällskap.

Jag har inte skrivit en bokstav här på över en månad också håller de på och snackar en massa skit om mig bakom min rygg? Sjukt!
 
Sv: Att gå in för att sabba

Gusrskivan har skrivit på fälttävlands sidan också. Så där finns en moderator till du kan be om hjälp.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Men jag har inga inlägg på Ft så då finns det ingenting att jämföra med. Jag har fattat det som att vi måste ha skrivit på samma forum för att det ska funka att jämföra. Och då är det bara gnägg och senior som kommer på fråga. Det var därför jag nämnde Mysko som den ende (förutom Gunnar) som kan kolla alla tre användarnas IP.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Ok, men det visste jag inte. Försökte bara hjälpa. Om inte annat får du väl skriva ett inlägg där. :idea:
 
Sv: Att gå in för att sabba

Tack för tipset. Om någon moderator kan hjälpa till så kan jag skriva både här och där!
 
Sv: Att gå in för att sabba

Jag har fått pm från Mysko att hon inte är inblandad.

Och eftersom de enda som kan kolla och jämföra IP-nummer är de moderatorer som har inlägg från alla på sina forum (dvs Mysko i det här fallet) och Gunnar så är det väl upp till Martha att förklara sig nu? Är det Gunnar som far med osanning eller är det du Martha?
 
Sv: Svarar här också !

Snuffsan skrev:
Bevisade? Jag VET att jag inte är varken Gurkskivan eller Grinigare eller någon annan.

Eftersom Martha skriver att hon vet att det är jag pga kollade IP så ljuger antingen hon eller så har någon som kan kolla Ip-nummer ljugit för henne.

Men du har inga bevis/belägg för ditt påstående att Mysko och Martha ljuger, det är ett precis lika fult utpekande som du gav dessa två skulden för.
 
Sv: Svarar här också !

Boj skrev:
Men du har inga bevis/belägg för ditt påstående att Mysko och Martha ljuger, det är ett precis lika fult utpekande som du gav dessa två skulden för.

Bevis har hon väl, hon vet väl själv om det är hon som är någon av dessa användare eller inte, och eftersom Martha påståar att hon vet att Snuffsan är Gurkskivan så vet ju Snuffsan att det inte är sant.
 
Sv: Svarar här också !

Jag vet att jag bara her ett nick, och det är Snuffsan. Alltså vet jag också att det är en lögn att jag är Gurkskivan och Grinigare. och Martha skriver i tråden på senior att hon med hjälp av Ip-nummer vet att jag är dessa två.

Eftersom jag vet att jag är jag och ingen annan så ljuger någon. Antingen martha eller den som berättat detta för Martha.

Jag har lite snabbt kollat och de enda forum som både Gurkskivan, Grinigare och Snuffsan skrivit på är senior och gnägg. Som jag skrev innan, hittar någon något annat så skriv). Dessa forum kan bara Mysko och Gunnar kolla IP-nummer på (enl AKNs beskrivning).

Slutsats: Eftersom jag vet att jag inte ljuger så ljuger antingen Martha, Gunnar eller Mysko. Mysko säger att det inte är hon. Alltså återstår Gunnar och Martha. ELLER om Martha fått det av en tredje part som då är lögnaren i historien, men då ljuger Martha ändå eftersom hon påstår att hon fått bekräftelse på Ip-nummer.

Kan du komma på någon annan lösning så presentera gärna den.

Det enklaste vore om någon bara kan kolla de där IP-nummerna rakt av så är vi ett steg på väg. Och att de som skrivit i trådarna (ankans t.ex.) klämmer fram var hennes uppgifter kommer ifrån.
 
Senast ändrad:
Sv: Att gå in för att sabba

Snuffsan skrev:
Men jag har inga inlägg på Ft så då finns det ingenting att jämföra med. Jag har fattat det som att vi måste ha skrivit på samma forum för att det ska funka att jämföra. Och då är det bara gnägg och senior som kommer på fråga. Det var därför jag nämnde Mysko som den ende (förutom Gunnar) som kan kolla alla tre användarnas IP.

Du har visst inlägg på FT i namnet Snuffsan!
 
Sv: Att gå in för att sabba

När jag söker på Snuffsan som användarnamn och i Fälttävlan får jag bara upp "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer."

Men Grinigast har väl inga inlägg på Ft, så det funkar inte ändå.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Länken funkar inte...

Är det inte lättare att bara kolla på gnägg då? där har dom ju varit allihop?
 
Sv: Att gå in för att sabba

Nu funkar det fint :)
Men är det inte lättare att ta ett forum de redan har varit på allihop?Jag menar i stället för att försöka få någon av dem att skriva på ett annat?
Och på gnägg finns de allihop..Både grinigare gurkskivan och snuffsan..
 
Sv: Att gå in för att sabba

jovisst men Snuffsan skrev att hon inte hade några inlägg på FT

Det är inte min sak att kolla detta utan det får den som har behörighet att göra det - det är Gunnar som bestämmer i såna här fall INTE jag!
 
Sv: Att gå in för att sabba

Jag hittade samma tråd när jag sökte som du länkade till..Inte lätt att hitta på forumet alla gånger.. jag vet i bland när jag sökt så verkar det som om vissa trådar gått "ur tiden" så det inte finns kvar..

Jag trodde ni hadde som moderatorer befogenhet att kolla IP och så där..
Så du får inte säga om det är samma användare eller inte?
*nyfiken*
Antar att man får vänta på gunnar då....
 
Sv: Att gå in för att sabba

Såvida ingen hackat sig in i forumet och kollat på loggen samt läckt uppgifterna som finns där och, nej, jag har inte hackat forumet trots att jag har kunskapen. Vissa saker GÖR man bara inte för det får väl vara nån måtta.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Vad hjälper det om jag ber Grinigast skriva på Ft? Nu säger du ju att endast Gunnar kan kolla sånt här. Så förstod jag inte AKNs inlägg tidigare i tråden.

Men om Gunnar är den ende som kan kolla IP så tycker jag ändå mer att Marthas uttalande kräver en förklaring.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
831
Senast: Queen
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 936
Senast: Farao
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
811
Senast: GoLightly
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 669
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp