Bukefalos 28 år!

Att gå in för att sabba

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Svarar här också !

varför skall jag be om ursäkt?
vi kan ju ha en ursäktstävling härinne och då undrar jag vem som får be mest om ursäkt?
Om snuffsan så gärna vill ha en ursäkt å dina vägnar så kan jag väl bjuda på det isåfall....Förlåt så väldigt mycket snuffsan att jag sa så.....

Är du lugn nu eller kommer nåt mera giftigt?
 
Sv: Svarar här också !

Vem ÄR G&G som jag tydligen sagt nåt om??
är det ännu en ny användare?
 
Sv: Svarar här också !

Jag tror G&G är Gurskiva och Grinigare...Läste alla inlägg och Snuffsan förkortade namnena för hon orkade inte skriva ut dom..Så G&G = Gurkskiva & Grinigare...
 
Sv: Svarar här också !

martha skrev:
Vem ÄR G&G som jag tydligen sagt nåt om??
är det ännu en ny användare?


G&G är en förkorting på Gurkskivan och Grinigare, om du läser Snuffsans inlägg lite längre upp så står det att hon inte orkade skriv ut båda namnen hela tiden och förkortade det till G&G.
 
Sv: Svarar här också !

Men snälla Martha, ser du inte vad Gunnar skrev? Jag ÄR inte varken Gurkskivan eller Grinigare. Varför skulle Gunnar ljuga om det?
 
Sv: Svarar här också !

men kan du svara på varför du anklagar mig för att säga att DU är grinigare då??? eller liksom hängde det bara på?? du kanske kan anklaga mig för andra saker också när du ändå håller på menar jag....
 
Sv: Svarar här också !

Snuffsan skrev:
Men snälla Martha, ser du inte vad Gunnar skrev? Jag ÄR inte varken Gurkskivan eller Grinigare. Varför skulle Gunnar ljuga om det?

Du kanske är en klonad kopia?? :devil: :p

AM
 
Sv: Svarar här också !

*svara på sista*

Men rent teoretiskt så skulle det ju kunna vara så att det var samma människa bakom 2 olika nick trots olika Ip nr.
För trots att det är olika IP n så finns ju möjligheten att gå till annan dator och skriva. Tex biblioteket, stallkontoret, jobbet, bekanta eller något sådant. Finns ju väldigt mycket datorer i samhället och att få tag på annan dator är ju inte svårt.

Så att enbart gå på IP det kan man ju inte göra, det är ingen bevisning alls. Faktum är väl att det är stört omöjligt att bevisa öht!
Endast människan bakom vet hur sanningen är. Dock så kan man ju i flera fall förstå vilka som är samma personer, för en del har ett väldigt speciellt sätt att skriva, formulera meningar osv.
 
Senast ändrad:
Sv: Svarar här också !

Ja, men Martha skrev att hon vet att det är jag eftersom IP-nummer överensstämmer. Vilket det alltså inte gör.
 
Sv: Svarar här också !

Snuffsan skrev:
Ja, men Martha skrev att hon vet att det är jag eftersom IP-nummer överensstämmer. Vilket det alltså inte gör.

Jag ber ÄNNU en gång så väldigt mycket om ursäkt Snuffsan.....
Nu är det din tur att be mig om ursäkt...kan man få en sån så kanske vi kan bli "sams" nångång.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Ursäkta en :crazy: som lever i internets u-land, men vad är IP för något :confused:
 
Sv: Svarar här också !

Jag har nu Bannat ett antal personer som jag tycker förtjänar en liten paus från skrivandet på Bukefalos.
Vissa har fått en kortare periods avstängning medan vissa andra tidigare avstängda har fått en längre.

De flesta har varit inblandade i detta bråk, det är dock inte den enda anledningen till avstängningen då det krävs mer bråk än så för att bli avstängd.

Andra som bråkar kan även de vara på tur för avstängning om de inte lugnar ned sig en smula och slutar tjaffsa och älta gammalt skit. Vilket det oftast verkar handla om.
Om folk brydde sig mindre om skit och ägnade sig åt vettiga diskussioner tror jag att det skulle bli betydligt mycket trevligare.
Jag gillar tuffa debatter men de skall vara justa.
 
Sv: Svarar här också !

Borde det inte vara den som ljugit och baktalat andra som ska bli avstängd längst?
 
Sv: Att gå in för att sabba

En liten fråga ang IP-nummer. Om jag nu fattade rätt så går det med säkerhet inte att avgöra vem som sitter med ett visst IP-nummer. Om samma persom skriver med olika nick fråb samma dator. Då är ju min fråga, var det inte det som var meningen då du gjorde så att moderatorerna fick tillgång att "se" IP-nummer. Vad ska de med den förmånen till då det ändå inte verkar fungera..........
 
Sv: Svarar här också !

Gunnar skrev:
Jag har nu Bannat ett antal personer som jag tycker förtjänar en liten paus från skrivandet på Bukefalos.
Vissa har fått en kortare periods avstängning medan vissa andra tidigare avstängda har fått en längre.

De flesta har varit inblandade i detta bråk, det är dock inte den enda anledningen till avstängningen då det krävs mer bråk än så för att bli avstängd.

Andra som bråkar kan även de vara på tur för avstängning om de inte lugnar ned sig en smula och slutar tjaffsa och älta gammalt skit. Vilket det oftast verkar handla om.
Om folk brydde sig mindre om skit och ägnade sig åt vettiga diskussioner tror jag att det skulle bli betydligt mycket trevligare.
Jag gillar tuffa debatter men de skall vara justa.
:banana: :bow: :banana:
 
Sv: Att gå in för att sabba

vänta nu här, jag har inte påstått att du är någon gurkskiva så dont jump ot conclusions... Om du känner dig träffad får det stå för dig
 
Sv: Svarar här också !

break_a_leg skrev:
*lånar knapp*
Varför blir man inte förvånad över allt tjafs här inne, det är ungefär som att jobba på ett ställe med bara fruntimmer i medelåldern ;) (Och så en och annan karl som gillar att skvallra på samma sätt som kvinnor gillar...)

Nu tycker jag att det vore bra om trådskaparen till denna tråd kom in och förklarade vad hon menade, och hur hon fått reda på det hon påstår sig veta...

Ha ha ha vad denna tråd spårat ut LOL. Nä ärligt, några bevis finns inte om vem som är vem, detta är ju trots allt internet. Men både du och jag är väl ganska på det klara att här är flera användare som haft alternativa provokativa nick.. Syftet med tråden var att be dem lägga av... Inte svårare än så är det....
 
Sv: Att gå in för att sabba

ha ha ha ha vad du är rolig, som vanligt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
963
Senast: Queen
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 058
Senast: Farao
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
867
Senast: GoLightly
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 877
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp