Att outa användare på anonyma forum (som Bukefalos)

R

Raderad medlem 6459

Nej det är verkligen ett stört beteende att hålla på att påpeka att man vet bukefalisters riktiga namn. Stört och obehagligt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag förstår vart du vill komma och jag är en störd och obehaglig människa, se bara upp så jag inte ligger och gömmer mig bakom din soptunna eller sätter sattellitspårning på dig. :devil:

*Du bjöd på öppet mål den här gången.* :p

Nej, det där var inget öppet mål, det var däremot en fullt rimlig och vettig kommentar i den här tråden till skillnad från ditt klavertramp (eller självmål om vi ska fortsätta på det spåret).
 
Här har vi våra nick och kan inte använda dom för att söka på andra platser om vi inte själva aktivt skrivit dom nån annanstans, på fejjan däremot är det en helt annan sak, där är det lätt att para ihop folk iom. att fejjan själv lägger in oss i varandras flöden om vi har gemensamma vänner. Jag skulle kunna skriva mycket mera om detta men avstår för jag vet att du inte gillar mig och det har du gemensamt med många som inte träffat mig IRL. Skulle jag vara så elak och gräslig så hade ingen härifrån skickat pm och velat bli vän med mig på fejjan men det händer lite då och då, och dom vännerna har jag kvar, ingen hittills har tagit bort mig.

Vilken fantastiskt bra måttstock för att visa vilken bra människa man är!
 
Moderator uppmanar alla som vill illustrera vad tråden handlar om att låta bli med det. :banghead:

/LenaH
Istället för att svepande uppmana folk kan ni ju banna dem som uppenbart går över gränsen, det här är ju helt sjukt beteende från @MacGyver s sida.
 
@niphredil och @TinyWiny - Det här är inte mitt avlönade heltidsgig och ibland har jag annat att göra.

Har ni åsikter om modereringen så kan ni vända er till @Gunnar och sluta dra tråden OT.
Eftersom du skrivit i tråden förutsatte jag att du var aktiv och modererade. Men det är lugnt, jag har trianglat så nu är det ju upp till er att avgöra vad ni tycker är OK härinne.

Slut på OT!
 
Jag förstår vart du vill komma och jag är en störd och obehaglig människa, se bara upp så jag inte ligger och gömmer mig bakom din soptunna eller sätter sattellitspårning på dig. :devil:

*Du bjöd på öppet mål den här gången.* :p
Tycker det var en rätt tradig kommentar. Med tanke på hur utsatta tjejer och kvinnor är på just på sociala medier känns det unket och inte särskilt kul.
 
Tycker det var en rätt tradig kommentar. Med tanke på hur utsatta tjejer och kvinnor är på just på sociala medier känns det unket och inte särskilt kul.
Ja, sen när är det kul att skämta om att man ska söka upp nån man inte känner? Det här är hotfullt beteende som den här användaren ofta ägnar sig åt. Jag är inte den första kvinnliga användaren som, när hon argumenterar emot honom, bemöts med att han ska söka upp henne.
 
Fast det är just sånt han älskar att bli uppmärksammad för. Då kan han bygga på imagen som jättefarlig. Bättre att inte mata det, tror jag.
Eller fråga nån som jag har koppligar till IRL och träffar hur "farlig och elak" jag egentligen är, börja tex. med Inte_Ung. :idea:
 
Fast det är just sånt han älskar att bli uppmärksammad för. Då kan han bygga på imagen som jättefarlig. Bättre att inte mata det, tror jag.
Jag fattar bara inte varför han får härja fritt? Vad är grejen liksom? Folk blir bannad för långt mindre här men sånt trams tillåts?

Jag tycker inte att han verkar jättefarlig, däremot är man per automatik en obehaglig människa om man går igång på att försöka skrämma folk på nätet (oavsett om man lyckas eller ej).
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: tessan.g
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 913
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 039
Senast: mars
·
Samhälle Jag tycker verkligen de är givande och intressant att läsa om andras liv och tankar här på bukefalos, andra forum och sociala medier...
2
Svar
33
· Visningar
2 649
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp