Bukefalos 28 år!

Att outa användare på anonyma forum (som Bukefalos)

Ja, sen när är det kul att skämta om att man ska söka upp nån man inte känner? Det här är hotfullt beteende som den här användaren ofta ägnar sig åt. Jag är inte den första kvinnliga användaren som, när hon argumenterar emot honom, bemöts med att han ska söka upp henne.
Japp, jag är en av dem. Jag har upplevt mig förföljd av denna mcgyver, har haft kommunikation med gunnar och polis om saken men ingen större åtgärd har skett mer än att jag mer eller mindre dragit mig tillbaka från buke.
 
har haft kommunikation med gunnar och polis
Men snälla rara det här är ju verkligen att överdriva.
Jag har de senaste 5 åren levt i en mardrömsliknande situation med nätförföljelse, nättrackasserier, förtal, falsk tillvitelse, ofredanden, biljakter, skadegörelse mm men det är ändå inget som vare sig Polis eller Gunnar kan göra något åt.
Den som ljuger bäst vinner och jag ljuger inte alls.
Vi har valsat genom rättssystemet på alla de sätt och det är inget som jag önskar ens min värsta fiende.
Polisen har då ändå verkligen försökt i mitt fall.
Nu så är det dock över för min del efter att ha toppats av ett litet handgripligt mordhot på några av mina närstående.
Men du är nog mest överkänslig.
 
Men snälla rara det här är ju verkligen att överdriva.
Jag har de senaste 5 åren levt i en mardrömsliknande situation med nätförföljelse, nättrackasserier, förtal, falsk tillvitelse, ofredanden, biljakter, skadegörelse mm men det är ändå inget som vare sig Polis eller Gunnar kan göra något åt.
Den som ljuger bäst vinner och jag ljuger inte alls.
Vi har valsat genom rättssystemet på alla de sätt och det är inget som jag önskar ens min värsta fiende.
Polisen har då ändå verkligen försökt i mitt fall.
Nu så är det dock över för min del efter att ha toppats av ett litet mordhot på några av mina närstående.
Men du är nog mest överkänslig.
Jag har ingen aning om vad som stämmer och vem som förföljer/ förföljs. Känner ingen av dem privat.

Däremot så har jag också reagerat tidigare när användaren i fråga gärna skryter om vilka kontakter han har inom försvaret och vilka resurser han anser sig ha.

Det blir ju väldigt lätt en obehaglig stämning när han säger sig sätta sattelitspaning på en tjej på ett forum. (;);))

Så otroligt onödigt och snubbigt (då han är den enda som tycker det är kul??).
 
Det är ju upp till de som tycker sig se ett övertramp. Det är ju vi användare som även bestämer klimatet på Buke och vilken typ av moderering vi vill ha i förlängningen.
Ja för vad vi vill Triangla men inte för vad som sedan skall få vara kvar eller fortsätta utan åtgärd.
Det bestämmer inte vi.
 
Ja för vad vi vill Triangla men inte för vad som sedan skall få vara kvar eller fortsätta utan åtgärd.
Det bestämmer inte vi.
Såklart inte, men första steget är att triangla och uppmärksamma. I förlängning så blir det ju så att fler övertramp noteras och leder till en ev. avstängning (om det nu blir övertramp)?
 
Däremot så har jag också reagerat tidigare när användaren i fråga gärna skryter om vilka kontakter han har inom försvaret och vilka resurser han anser sig ha.

Det blir ju väldigt lätt en obehaglig stämning när han säger sig sätta sattelitspaning på en tjej på ett forum. (;);))

Det där kan du nog tillskriva en väldigt livlig fantasi och ett ovanligt elastiskt förhållande till sanningen.
 
Det finns många andra skämt som skrivs här som andra inte heller tycker är kul.
När får man skämta?
Om vad?
Och vem bestämmer det?
Bukefalos är inte en demokrati.
Det är ett forum som ägs och drivs av Gunnar.
Han bestämmer klimatet här så länge som det håller sig inom lagens gränser.

Jag är inte intresserad av en generell diskussion om skämt och övertramp, då jag är rätt säker på att de gränserna kan vara luddiga (beroende på om man har en privat relation). Och att det är från person till person.
På citat två så anser jag mig svarat godtyckligt på det tidigare. :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
542
Senast: tessan.g
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 818
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 249
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp