Bukefalos 28 år!

Att resa själv..

Sv: Att resa själv..

Ja, absolut! Sen finns det mer eller mindre sociala länder att åka till inbillar jag mig. Fast jag skulle inte våga mig på att göra en lista. Åker man ensam till Skottland behöver man inte vara så ensam.
 
Sv: Att resa själv..

nu har jag bokat en biiljett till frankrike. Själv. Aldrig varit där. Åker om 2 veckor.
Blir säkert superbra :D
 
Sv: Att resa själv..

Rädslan är med största sannolikhet obefogad. Det är egentligen inte själv tågåkandet som känns läskigt, utan det runt om, och om olyckan är framme och man blir typ rånad eller sjuk, känns det sådär att vara själv och inte kunna språket.

Men jag har tagit mod till mig och håller på att planera en rutt på ca 10dagar, själv.
 
Sv: Att resa själv..

Kan tillägga att jag nu bokat flygbiljetter för att resa själv, till länder jag aldrig varit i.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 093
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 738
Senast: Paddington
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 397
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp