Att slippa passa en hund

Förklara att du vill ha MÖJLIGHETEN att träffa din kusin om du känner att du orkar.
Att du inte vill ha hunden för du då känner dig utesluten och du har inget annat val att hålla dig borta från dom!

Meddela att det är din mor som har valt att ha hund och inte du.
Och om dom vill att du ska passa hunden så får dom faktiskt FRÅGA!
 
Jag vill inte sitta här hemma med en gnällig hund och vara bitter över det jag missar. Jag vill inte bli tagen för givet sådär. Jag vill inte passa hunden, jag tycker gott att de kan få fixa den biten själva. Helst hade jag varit ärlig och sluppit dölja saker men det är inte ett alternativ.
Kanske står men, varför kan du inte vara ärlig och säga som det är? Säg att du inte vill bli tagen för givet sådär och att att du blir lite sårad av det, även om du inte vill träffa barnet just nu.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 484
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp