Avkommor efter Nostradamus 973

grimman

Trådstartare
Har ett sto e. Nostradamus-Chapman-Marduc som jag själv har fött upp. Hon fick 46p på gångarter och 45p på hoppningen och är urtrevlig att rida, men STOR (173cm vid 3-års testet och har vuxit över sommaren). Är nu dräktig med Bocelli från Gränsbo stuteri. Är det någon mer som har en avkomma efter Nostradamus, eftersom det bara har blivit ett 40-tal skulle det vara kul att veta hur de blev. :confused:
 
hejsan! min kompis jobbar hos svante o hon har ridit stålis o säger att d e en väldigt trevlig hingst iaf! Vet att han e stjärnan i stallet!!
 

Liknande trådar

Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: Ramona
·
S
Avel Nu har jag börjat fundera på hingst till mitt andra halvblodssto Myrra e. Master-Vagabond-Rockad-Lansiär och behöver lite kommentarer...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 635
Senast: Görel
·
Avel Jag har kört fast totalt i hingtval till mitt Kalibersto i år också, så nu behöver jag lite hjälp. Stoet i fråga är e.Kaliber-...
2
Svar
31
· Visningar
2 301
Senast: Cyllene
·
S
Avel Nu sällar jag mig till skaran som ber om hingsttips. Jag skulle vilja ha synpunkter och tips på hopphingst åt mitt ena halvblodssto...
2
Svar
38
· Visningar
2 921
Senast: furioso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp