[B]När kan man börja på valpkurs?[/B]

H

HaRLeKIn

Min vovve är bara 6 veckor än o hon har inte kommit hem till mig heller men jag är nyfiken på när man kan börja på kurs med henne? :banana:

Jag har fattat att man kan börja med sitt, ligg m.m. redan vid 8 v om det leks fram o man gör det som en kul grej o det är ju jättebra.

Vad mer kan man göra när man precis fått hem vovven?? (förutom att få den rumsren?? :D :D )

Alla tips o förslag är mkt välkomna. :idea: :bump:
 
Sv: När kan man börja på valpkurs?

Vi skulel gå på valpkurs med våran hund. men eftersom det var vid vår sommaren hade alla fått hem sina valpar så alla kurser var fulla så det vart inget för oss. så boka i tid. lära valpen sitt namn och kommanär man ropar på han/hon är ju bra
 
Sv: När kan man börja på valpkurs?

Flertalet valpkurser jag kollat upp är från 12 veckors ålder. Kolla med närmsta brukshundsklubb.
 
Sv: När kan man börja på valpkurs?

En del börjar från 8 veckors ålder på kurs, men de flesta tar emot först från 12 veckor (då hunden ska vara färdigvaccinerad).

Jag började när min lagotto var 15 veckor.
 
Sv: När kan man börja på valpkurs?

Nu är det bara en vecka tills jag ska hämta den lilla tjejen :bump: det ska bli SÅ kul!! Tack för svaren! :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 008
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 292
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Castellini
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp