Bukefalos 28 år!

Bästa hundbädden???

Sv: Bästa hundbädden???

Om du kollar mitt svar lite tidigare idag så var den kopian jag köpte först av jättedålig kvalitet! ;)
 
Sv: Bästa hundbädden???

Har också funderat på en biabädd till voffsan, men de ligger tyvärr i en för hög prisklass för min ekonomi...
Just nu har hon en liten dyna som hon endast ligger på när hon tuggar ben i princip.
Hemma hos mina föräldrar brukar hon dock knöla ned sig i valpens säng, den är dock något trång....

16712533.jpg
 
Sv: Bästa hundbädden???

Haha dendär bilden är så jäkla go..

- Matte är det inte dags att inse att jag har vuxit ;)
 
Sv: Bästa hundbädden???

Ja, hennes blick säger verkligen att hon är missnöjd med den lilla sängen :D
 
Sv: Bästa hundbädden???

Om du kollar mitt svar lite tidigare idag så var den kopian jag köpte först av jättedålig kvalitet! ;)

Jooo, fast jag tänkte om det kanske finns flera versioner av kopior, några som är bättre i kvaliten och vissa som är sämre... Vill ju ha en lila biabädd nu, men "orginalen" verkar ju bara vara typ gråa eller svarta, väldigt tråkiga färger enligt mig :angel:
 
Sv: Bästa hundbädden???

Jag skulle faktiskt sätta ganska mycket på att det är en kopia när allt kommer omkring :)

Har inte sett bian i annan färg än : Svart,grå och brun.
 
Sv: Bästa hundbädden???

Eftersom kopian är så mycket billigare kan du ju köpa den och se om din hund gillar att sova i den :D
 
Sv: Bästa hundbädden???

Jag har en grå BIA till min jrt. Har lagt i ett duntäcke i babystorlek... Väldigt smidigt att bara tvätta påslakanen till täcket, det brukar bli varje/varannan vecka ungefär. Har dock två babyörngott utan användning i garderoben nu :p
 
Sv: Bästa hundbädden???

Ja, riktigt ful är den! Ser på deras Hemsida att det tydligen finns en mörkblå också. Vet en djuraffär här i Malmö som har en färgkarta i form av en BIA, ska smygfota den en dag!
 
Sv: Bästa hundbädden???

Eftersom kopian är så mycket billigare kan du ju köpa den och se om din hund gillar att sova i den :D

Haha, sant. Men då ska den vara marginalt billigare. Ibland är ju kopior nästan lika dyra som orginalet :crazy:
 
Sv: Bästa hundbädden???

Fast jag ska inte beställa en :D skickade iväg en order tidigare, men drog tillbaka den när du sa att den kunde vara en kopia. Och så köpte jag en svart rund riktigt äkta, idag. Fniss
 
Sv: Bästa hundbädden???

DSC00400.jpg



Jag hade en vanlig plast korg innan fick höra att den skulle vara bra men den fick inte vara med länge.

Så jag var ute efter en Bia bädd jag hade värta turen när jag köpte min eftersom jag gick in i en ZOO affär i stan och ville ha en Bia bädd (bia bäddar är inte jätte billiga precis).
Så jag tittade i affären men hittade inten tillärckligt stor.
Men så fick jag se en stor sak som lått längst upp på ett par hyllor inne på kontoret ..Frågade vad de var och hon sa att de var en gammal Bia bädd ..jag frågade om jag fick se den så sa hon ahh men inte ska du ha den gammla bädden.

De slutade med att jag köpte den för 100 kr och bia bädden är så stor att jag får nästan plats med 3 Husky i den.
Och inte var de något fel på den jag två¨ttade av den tog bort en lite klick färg i kanten och vipps så är den som ny inte sliten alls..
Hundarna fick en bra säng och vi behövde inte spränga plånboken=)
 
Sv: Bästa hundbädden???

*knapplån*

Det finns bara en sak som är skönare än Siskos Bia-bädd...
Hannasmapp098.jpg


...och det är mattes säng...
sisko008.jpg





Tycker Bia-bäddarna är överlägsna. :love: och Sisko håller nog med mig. :D

8271463.jpg

8585137.jpg



Även katterna gillar den:
17143830.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp