Bukefalos 28 år!

Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Tråkigt för dig och zassoo att vårruset och kanske blodomloppet blir lidande p.g.a. krämpor och skador. Trist :( Men klart ni ska gå tillsammans, blir ju en lite mini-buketräff av det då ju?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hallå! Jag var ju tvungen;) min första kommentar till killen när jag kom hem "nu ligger jag etta i utmaningen igen:D"
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha jag förstår det, jag är likadan :angel: Min mobil laddade ut på tåget hem t.ex. och då var jag tvungen att ladda ner endomondo på sambons mobil så promenaden hem från tåget ändå kunde reggas "De håller ju på att norpa förstaplatsen!!" :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
96 97 98
Svar
1 942
· Visningar
62 582
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
10 757
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
19 183
Senast: Amha
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp