Bukefalos 28 år!

Sv: Bengaler!

bRa fråga =) har ju inte fått hem han än. men de kan ja ta reda på. dom sa de till mej ägarna, men kommer inte ihåg
 
Sv: Bengaler!

Jag fick hem en liten bengalpojke i fredags. Så nu är det full fart har. Men han är en helt underbar liten kisse :love: .
 
Sv: Bengaler!

Nu äre snart lördag å min grabb kommer hit. ska bli såå spännande att träffa honom
 
Sv: Bengaler!

1171307898-1170472791830_t.jpg

1164814158-baffroomuo8_t.jpg


Sötizar:love:
 
Sv: Bengaler!

Jag letar runt för fullt =) vill hitta nån i närheten åxå. låttare att kika på dom då.
Finns ju jätte många uppfödare, men hittar ingen här i värmland.:crazy:


Jag vet att det funnits i forshaga... bengal o ragdoll hade de.. vet dock inte om de är aktiva fortfarande, men vet var kenneln låg och det är inte långt ifrån där du bor.. du kan ju alltid knacka på där o fråga dem..
 
Sv: Bengaler!

kl

Nu är de inte många timmar kvar tills Kisse missen kommer :bump: Å ja bara väntar å väntar.
 
Sv: Bengaler!

Bäbis ser ut såhär
DSC00510.jpg

Dom andra bryr sej inte. Han är inge rädd för hundarna så de va ju bra. Han sitter i trappen å stör sej på dom bara för dom va ju såå fula =)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 395
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 739
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 211
Senast: Bulldoozer
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 484
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp