Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
150205_1_zpshctvtipu.jpg


Trötta flickor som varit ute hela kalla natten.
 
Ett videoklipp som visar hur det ser ut väldigt ofta när jag närmar mig köket

Vet inte riktigt vad det är Socker vill alla gånger eftersom han gör likadant även när det finns mat i skålen.O_o Ibland är det snubbelrisk när han kommer och genskjuter mig i full galopp i ivern att ta täten mot köket. :D
 
Här kommer lite dåliga mobilbilder på min finska prinsessa. Namn är inte riktigt spikat men vi verkar välja mellan Minna eller Lumi. Ni får gärna komma med input :). Hon är för övrigt helt underbar. Modig, nyfiken och social :heart

Två bilder från båten.




Och två bilder hemifrån


 
Här kommer lite dåliga mobilbilder på min finska prinsessa. Namn är inte riktigt spikat men vi verkar välja mellan Minna eller Lumi. Ni får gärna komma med input :). Hon är för övrigt helt underbar. Modig, nyfiken och social :heart

Två bilder från båten.




Och två bilder hemifrån


Så söt!
Lumi, tycker jag Det är fint, ovanligt och känns så mjukt och vänligt. Och det verkar hon vara :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: MissFideli
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
3 167
Senast: Trott
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 387
· Visningar
54 997
Senast: Scandi
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 696
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp