Bukefalos 28 år!

Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Jag lovar , jag skall ha sten koll =)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Det är med sorg i hjärtat jag kan berätta, att underbara Colonel Boogie gick ur tiden den 17 oktober 2011.
Han blev 24 år och har varit kärnfrisk så länge som vi ägt honom. Boogie hade ett Pluto hjärta men var modig som få... Älskad o saknad...
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Vi hade honom i 12 år, så det kommer alltid att finnas ett speciellt tomrum i min vardag som jag får fylla med något annat.
Jag blickar framåt o skall göra min livs resa i år. Jag reser till canada o hoppas att jag kan få se en riktigt kotävling.... :D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Beklagar förlusten, verkligen. Det är ju det jobbigaste med våra fyrbenta vänner...när det är dags :(

...sen önskar jag dig en toppenresa!!! Hälsa både S och T så mycket :)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Det grats manga tarar over Boogie har med, en san hast hittar man inte varje dag. Sa mycket galenskaper han stallde upp pa! O sa mkt vi larde oss fran den plutohasten som tyckte att varlden var sa stor o han var sa liten. :cry:

O kara mor lar fa sitt lystmate for kossor o kotavlingar val mattat, det kan jag lova... Rajja ar himla valkommen hon med om hon nansin far lust o resa over! Hastar har vi, och tror ingen av dom kan hitta pa nagra roligheter som overgar vad din fina roda gor sa det ar bara o packa o komma o knuffa lite koskrallen ;)
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 143
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp