Bukefalos 28 år!

Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Visst är det en underbar gård att bara finnas på, och världens bästa westernbrudar att finnas med?
Vad kul att du trivdes, hoppas vi ses fler gånger! :)

Ja helt klart! Ja, jag kommer nog ner nästa år på min praktik :) Så då ses vi nog :D :banana:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

VA ni e söta som gillar stället o knas brallisarna. Hörru belångan har du kolla många gånger på APU the movie?:angel:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

VA ni e söta som gillar stället o knas brallisarna. Hörru belångan har du kolla många gånger på APU the movie?:angel:

Det har blivit några gånger nu ja :D Men den är ju så rolig :love: Alla borde ha en sån film :P
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Det har blivit några gånger nu ja :D Men den är ju så rolig :love: Alla borde ha en sån film :P

:rofl::rofl::rofl:

det hade varit något det.. lite fler leenden i världen då kanske.. *skuttar in i duschen*

tomtefar i skogens brus, sitter som ett päron, han har inget eget Huuuuuuus - allt i sin stora näsa!
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

:rofl::rofl::rofl:

det hade varit något det.. lite fler leenden i världen då kanske.. *skuttar in i duschen*

tomtefar i skogens brus, sitter som ett päron, han har inget eget Huuuuuuus - allt i sin stora näsa!


:D Jag har aldrig hört en så konstig låt förut, det är inte mycket som hänger ihop där inte :p
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hojla, alla lingonbeningar. Ska bara viska lita Bew ska ställa upp på rhc med general pattons panzarponny:rofl::banana:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hojla, alla lingonbeningar. Ska bara viska lita Bew ska ställa upp på rhc med general pattons panzarponny:rofl::banana:

... och jag ska visst bli nerklubbad och transporterad i den tomma spiltan i lastbilen om jag inte kommer med frivilligt :angel: Kan vi åka nu? :bump:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

De e lita tom i stallet:crazy:.Annars e d ok. Ja träna Shoni för fullt, så att vi inte gör bort oss totalt, men de bjuder ja på. Här tränas de 5 dar i v. Imorn ska jag ta mi en dust me värdens snabbaste alias fridolf.:angel: Blir mye häst pyssel i morn.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

De e lita tom i stallet:crazy:.Annars e d ok. Ja träna Shoni för fullt, så att vi inte gör bort oss totalt, men de bjuder ja på. Här tränas de 5 dar i v. Imorn ska jag ta mi en dust me värdens snabbaste alias fridolf.:angel: Blir mye häst pyssel i morn.

Det låter kul :) hoppas träningen går bra. Det där med världens snabbaste vet jag inte riktigt, jag har märkt att det fanns snabbhet i honom en gång på 3 veckor :D För utom i trädgården då :p
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Här kommer lite bilder från i dag :) Tyvärr blev det en hel del suddiga bilder då pax red iväg längst ner och mina skakiga händer inte kunde hålla kameran så stilla som det behövdes för skärpa på det avståndet, men lite blev det i alla fall :) Hon har verkligen blivit jättefin, panzarponnyn :)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Men PAX!!!!:love::love:

Va fina ni är!!!! Ser ju helt underbart ut, harmoniskt och vackert:bow:

See you soon!!!!;)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Jätte fint går hon du skulle kanske varit med på pleasuren också. Vi ses nästa vecka jag kommer på onsdag efterm. med två av mina hästar.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Va roligt att se Levlan, vi kan ju lura vem som.:angel:
Texas kul att du tycker de:banana:, syns snart.
Ha ha Gordon , ja har anmält oss till wp. Vi fixar nog skritten o joggen , men galoppen får jag nog hålla i hatten o se glad ut.:D:rofl:
Hoppas bara att jag kan hålla mig i rätt varv:grin:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

KANON!!!! Kul att ser er igen. Måste säga att det hänt en del med formen nu;)...Skitsnygga är ni:D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

visst är hon absolut jättefin! detta är dessvärre en av de kassa, oskarpa bilderna - hade gärna sett att just den blev bra, men men... ni kan säkert föreställa er :)

sudd.jpg
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Tack de va gulligt sagt, de e faktist bara en väldigt duktig fotograf:bow:.
Levlan , de va som kattsingen va hon kan öka o i form, hua:D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

:eek:...du menar alltså att fotografen får hästen i form???!!! Får jag låna din fotograf???:idea:

Klart det är du och lilla panzar som gör jobbet, försök inte med nåt annat:rofl:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hemma hos oss funkar det som såhär.. en dålig form/dålig bjudning försöker man inte undanförklara.. men ser det bra ut så skylls det alltid på lewlans fotografkunskaper :)

Men hon ser verkligen kanon ut nu! (..fast jag är väl halvpartisk..) Hela halsen har flyttats uppåt så Äntligen har hon faktiskt en riktig bog ;) :love:
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 417
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 132
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp