Bukefalos 28 år!

Hööks Vår/Sommar 2016

Jag köpte jackan crw Somerset. Jag klagade senast igår på att jag inte hade någon bra, tunn jacka för regnväder så det passade bra. Hittade ingenting annat kul, tyckte rean var ganska tråkig.
 
Åkte förbi Hööks igår em. Hittade faktiskt en del! :D

Dock var det mindre kul att försöka ta sig hem sen... Det tar alltså ca. 25 min från mig till närmaste Hööks, i normala fall. Igår tog det 2 h 20 min hem. Detta pga. 7 vägarbeten, 2 (3?) olyckor och de värsta köerna jag sett i hela mitt 18 åriga liv.... Välkommen till Stockholms trafik en torsdag eftermiddag, ha så trevligt! :laugh: :wtf: :banghead:

Det jag fick med mig hem var:
1 st knall-turkos långärmad piké
3 st Showmaster-schabrak; 1 mörkgrönt med vit/marin kant, 1 vinrött med mörkgrå kant och 1 ljusblått/turkost med brun och vit kant.

Ursäktar den bristande bildkvalitén.
13419201_885812308208769_2560640533452635456_n.jpg
 
Åkte förbi Hööks igår em. Hittade faktiskt en del! :D

Dock var det mindre kul att försöka ta sig hem sen... Det tar alltså ca. 25 min från mig till närmaste Hööks, i normala fall. Igår tog det 2 h 20 min hem. Detta pga. 7 vägarbeten, 2 (3?) olyckor och de värsta köerna jag sett i hela mitt 18 åriga liv.... Välkommen till Stockholms trafik en torsdag eftermiddag, ha så trevligt! :laugh: :wtf: :banghead:

Det jag fick med mig hem var:
1 st knall-turkos långärmad piké
3 st Showmaster-schabrak; 1 mörkgrönt med vit/marin kant, 1 vinrött med mörkgrå kant och 1 ljusblått/turkost med brun och vit kant.

Ursäktar den bristande bildkvalitén.
13419201_885812308208769_2560640533452635456_n.jpg

Vi jobbar vid Gullmarsplan och bor ovanför Tierp. Är proffs på att köa :crazy:

Går typ att kliva av bilen vid Bredden, handla på Hööks och sedan gå ikapp bilen vid Glädjen :grin:
 
Vi jobbar vid Gullmarsplan och bor ovanför Tierp. Är proffs på att köa :crazy:

Går typ att kliva av bilen vid Bredden, handla på Hööks och sedan gå ikapp bilen vid Glädjen :grin:

Jisses haha! :crazy:
Nej, så illa brukar det inte vara här. Jag bor i södra Sthlm, i en byhåla precis mitt emellan Sthlm och Stälje. Men nu har Trafikverket bestämt sig för att bygga om delar av den stora vägen som går tvärsigenom flera av hålorna här ute. Addera några bilolyckor på det, och det ultimata stillaståendet är ett faktum :banghead:
 
någon som vet när halva priset-rean börjar?
Gissningsvis om tre-fyra veckor vilket blir perfekt timing med min semester. Om något kul finns kvar då, vill säga.
Fast jag har så vansinnigt mycket utrustning så det får allt vara billigt för att jag ska shoppa något. Behöver dock en "normal" sadelgjord och två par stigläder så då kan man ju se om det finns något kvar till billigt pris.
 
Bara jag som ser nya, "höstigare" bilder på Hööks hemsida? O_o
Alltså på de befintliga produkterna (som ej är på rea).
Tänker t.ex. på Luxus i det bruna Cossira Aachentränset och den där ponnyn i skogsmiljö i det bruna Cloverhill Pullartränset.
 
Svängde in på rean idag och det blev en CRW Somerset -jacka och en luvtröja, "Morano" från JH Collection.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp