Bukefalos 28 år!

Bilder från Paxinarions gård :)

lewellyn

Trådstartare
Jag hängde med Pax och Bewildered ut till stallet och fotade hästarna och de snygga brudarna lite i går...

alla gårdagens bilder finns på
http://hem.bredband.net/gosweiler/hatteboda27mars.htm

här är lite smakprov av bildskörden :)

Felicia buuuusar
lisa_busa.jpg

lisa_bock.jpg


Snyggingarna Bew och Pax :P
fia_gitte1.jpg
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Äh, postade ju fel... moderator du kanske kan flytta tråden till "Att ha westernhäst"?
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hehe morsan är en heting! själv ser jag fortfarande ut som en trött trettonåring, men det är inte fy skam det heller ;)

jag tror vi åldras långsamt i släkten... :rofl::rofl:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Du e n fantastisk fotograf Levlan.Kram kram
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Brall och bus, vad härligt.

Men..jag måste fråga...vem av er är vem :o?

Om jag får göra en chansning så tror jag Pax är den som är blond och Bew rödhårig?
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Brall och bus, vad härligt.

Men..jag måste fråga...vem av er är vem :o?

Om jag får göra en chansning så tror jag Pax är den som är blond och Bew rödhårig?

Tack för den. Bew kommer nog att stypa dig:rofl:. Jag trodde alla visste att jag e Bews mamma. Kram på di:love:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Tack för den. Bew kommer nog att stypa dig:rofl:. Jag trodde alla visste att jag e Bews mamma. Kram på di:love:

men..men..men..

Asså... jag trodde rynkorna skvallrade... *suckar* faen, inte nog med att jag ser ut som en bebismullig 13åring.. mamma ser ut som en 25 åring.. :cry::cry::cry:


;)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

men..men..men..

Asså... jag trodde rynkorna skvallrade... *suckar* faen, inte nog med att jag ser ut som en bebismullig 13åring.. mamma ser ut som en 25 åring.. :cry::cry::cry:


;)
Du e knappast bäbi mullig o jag e 25 +:devil:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ja ni e för goa ni två. Men de visste jag ju redan då vi träffades på chappen.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

hehe jooodå.. vi är rätt lika med samma hårfärg.. (kanske är därför hon e röd i skallen när jag är blond och jag röd när hon e blond? ;)) och samma smak har vi på det mesta med.. superpraktiskt.. i synnerhet kombinerat med att vi har Ungefär samma storlek på saker och ting ^^


Min mamma e BÄST, jag ska bli en sån mamma jag med om jag Mot all förmodan blir mamma nån gång :) :love:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

hehe jooodå.. vi är rätt lika med samma hårfärg.. (kanske är därför hon e röd i skallen när jag är blond och jag röd när hon e blond? ;)) och samma smak har vi på det mesta med.. superpraktiskt.. i synnerhet kombinerat med att vi har Ungefär samma storlek på saker och ting ^^


Min mamma e BÄST, jag ska bli en sån mamma jag med om jag Mot all förmodan blir mamma nån gång :) :love:

Ta inte illa upp menjag tycker ni ska vara blonda bägge två de passar ni mkt bra i.;)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ta inte illa upp menjag tycker ni ska vara blonda bägge två de passar ni mkt bra i.;)

..det tyckte jag med sist.. så då skulle det avfärgas... Jag gick ifrån frissan (dvs.. mamsen) Mörkare i skallen än när vi började.. :angel: Så håret höll Inte riktigt med.. >.<
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

He he vi får la pröva igen då:banana::o:cool: D e ju int säkert de blir bra. Som TB säger: de vill gärna bli bra, men de vette tusan:smirk:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Hahaha
neeeru morsan.. nu e d ju Nyfärgat! flickkvällen till ära.. alldeles jätterött.. så vi får minsann vänta tills det tvättats ur.. :P

:rofl::love:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

..det tyckte jag med sist.. så då skulle det avfärgas... Jag gick ifrån frissan (dvs.. mamsen) Mörkare i skallen än när vi började.. :angel: Så håret höll Inte riktigt med.. >.<

Nä du får nog bleka håret om de ska funka, är de inte så har jag för mig.;)
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 417
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 132
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp