Bukefalos 28 år!

Hööks Vår/Sommar 2016

guldskydden
6.jpg

Sanslöst knäpp kommentar kanske men...Vilket sött hovskägg! :love:
 
Ingen som har hört något om halva reapriset än? Jag fick ett presentkort nyss och funderar på om jag ska spendera det snart eller vänta på rean :p
 
Brukar inte två för tre starta någon vecka efter katalogen kommit ut. Sedan efter typ två veckor halva halva.

Eller är det två för tre innan katalogen och sedan halva halva direkt efter?
 
Katalogen kommer den 28 juli. Ska bli jättekul att se eftersom jag har både häst och hund med :bump:
Bild på min fina pojkar från Hööks Instagram :love:

Underbar bild! :love: Och vilken perfekt tajming av katalogen om den kommer då! Jag behöver verkligen lite nya, snygga schabrak, så jag hoppas på något bra då.
 
  • Gilla
Reactions: AW
Passade på köpa ett täcke idag när man fick 20% på reapriset. Fanns ett täcke kvar i rätt storlek så var tur att jag inte väntade då det sitter så jäkla bra på honom :love:
IMG_20160721_212000_zpshghg8mqy.jpg
 
Någon som har Hööks back on track damasker?

De är betydligt billigare än den "vanliga" modellen. Är de lika bra, eller är det värt att betala det dubbla för den "vanliga" modellen?

Hur är de i storlek?
 
Mannen var lite ursäktande för att jag måste köra till hbg och lämna in bilen på kontroll på torsdag och att jag måste vänta ca 1 timme.

Sa till honom att det var lugnt för Hööks släpper ny katalog på torsdag och ligger typ 10 min promenad ifrån mekanikern. :D

Då sucka han bara...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp