Bukefalos 28 år!

Bilder från Paxinarions gård :)

Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Skulle vara kul att få se hur de är utvecklade i bakstället också, innan man kan ge ett utlåtande!:angel:

Bara för att du e så Attans Kartig karlslok!

fia_lisa.jpg


Morsans röv får du la studera irl för den har jag ingen bild på :P
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Nä du får nog bleka håret om de ska funka, är de inte så har jag för mig.;)


Jao.. men först ska det avfärgas, sen ska det blekas.. sen ska den gulrosa nyansen bort med ant en askblond toning eller en vap.. Har jag för mig..

då finns det en Överhängande riska tt jag får svintohår igen... :angel:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

hehe jooodå.. vi är rätt lika med samma hårfärg.. (kanske är därför hon e röd i skallen när jag är blond och jag röd när hon e blond? ;)) och samma smak har vi på det mesta med.. superpraktiskt.. i synnerhet kombinerat med att vi har Ungefär samma storlek på saker och ting ^^


Min mamma e BÄST, jag ska bli en sån mamma jag med om jag Mot all förmodan blir mamma nån gång :) :love:
Helt säkert är min mamma bättre än din !!!!;)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Ja men din var ju välmusklad å välformad så då lär ju morsans vara juste den också! :devil:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Helt säkert är min mamma bättre än din !!!!;)

Knappast! ;) Vi placerar dom på samma ställe å ser vem som tål mest tequila ;)



Oh, Jag tar välformad och välmusklad som en komplimang.. *S* Tror töser ska vara ungefär som ett quarter ungsto.. Face of a princess, butt of a fry cook and the walk of a hocker ;) fast isf så är väl leriga hagar ett av få ställen då jag svänger på höfterna.. så och musik :P

Morsan är Absolut bättre på sånt, som den kvinnokvinna hon är! Cremé de la cremé lixom ;)
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Knappast! ;) Vi placerar dom på samma ställe å ser vem som tål mest tequila ;)



Oh, Jag tar välformad och välmusklad som en komplimang.. *S* Tror töser ska vara ungefär som ett quarter ungsto.. Face of a princess, butt of a fry cook and the walk of a hocker ;) fast isf så är väl leriga hagar ett av få ställen då jag svänger på höfterna.. så och musik :P

Morsan är Absolut bättre på sånt, som den kvinnokvinna hon är! Cremé de la cremé lixom ;)

The walk of a hooker ? :D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

ja, börjar inte parningstiden snart ? :D
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

:idea: har cyklat länge o mycke i mina dar, alltid hittat ett cykelställ o alltid lyckats parkera cykeln på rätt sätt! :o:cool:
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Men vilken tur! Då trillar du i alla fall inte omkull med cykeln.. Det ska ju sitta i ryggmärgen sånt där har jag hört.. cyklandet i alla fall, om det sen stämmer med cykelställ också vette katten, du får väl ut och ta en provtur med nåt ställ och rapportara om du fortfarande har kvar feelingen för ställen. :P
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

:rofl:Jo den har börjat för ett tag sen, kattfaan e borta jämt fast kulorna e borta.:mad::cool:
Gordon, Du får väl ta och gå lite handgripligt ;) :o tillväga med katten, så håller den sej kanske hemma! :devil: Det katten håller på med (utan kulor) kallas för sportfucking (å det är kanske svårt att sluta med om man vant sej) ? ja, vad vet Bill om sånt? :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Gordon, Du får väl ta och gå lite handgripligt ;) :o tillväga med katten, så håller den sej kanske hemma! :devil: Det katten håller på med (utan kulor) kallas för sportfucking (å det är kanske svårt att sluta med om man vant sej) ? ja, vad vet Bill om sånt? :angel:

fyy dig :mad::angel: vilken snuskgubbe!:cool:
Tror du vet en heldel om de faktiskt.
 
Sv: Bilder från Paxinarions gård :)

Klart jag e ju snabbare än dig :)

F.ö. har morsan nu officiellt utlyst dig som "En väldigt skicklig fotograf":)

Hur går det med datorn btw? Fliz var Uuuuunderbart duktig idag! Vi tom lekte lite "bettlöst" (läs; knöt fast tyglarna i hornet ett tag..) och har lekt leken "Hur tusan gör folk när dom sitter av och upp på en häst.." Vi kom på en massa bra svar och skrattade så jag grät :) (Stackars Felicia fick vara hoppauppbock..)
 

Liknande trådar

Anläggning Äger en jordbruksfastighet som vi redan bor på men ska ändra om lite. Bland annat bygga nytt hus (större + komma bort från den...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: hovtassfot
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 223
Senast: KrullTroll
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp