Bilder och filmer 2014

Så kul att det gick bra för er @Novali01 ! Tyvärr såg jag dig bara på håll, (misstänker att det kanske var du som hejade på oss när vi susade förbi på väg mot trappan? ;))
@emma-vsm hann jag också bara precis säga hej till :( Men annars hade vi en underbar dag!

Lilla pony var riktigt fin i dressyren, hoppade felfritt och sprang både felfritt och fort i terrängen - kändes hur enkelt som helst och fick bromsa in i mål :love:
Finfin avslutning på säsongen, och en blå rosett blev det :D
gobi-udden-brunnen.jpg
gobi-udden-galopp.jpg
 
Vi hade ju tänkt debutera 100-klass i Udden, men strök oss och åkte till klinik istället. Hoppas vi kan få debutera till våren istället.

Köpte ett foto från stilterrängen i Flyinge:

Fotograf: Victoria Johansson
 
Näää vad har hänt nu?

Ingenting. Blev less på att hon stretade emot så i dressyren och att vi aldrig kommer vidare. Hon gör så mycket för mig, så hon borde knata runt på tygeln också, om hon kunde.

Behandlad för inflammation i ryggen, både muskler och ligament. Inga fynd på slätröntgen, vi får väl se hur hon svarar på behandling.
 
Ingenting. Blev less på att hon stretade emot så i dressyren och att vi aldrig kommer vidare. Hon gör så mycket för mig, så hon borde knata runt på tygeln också, om hon kunde.

Behandlad för inflammation i ryggen, både muskler och ligament. Inga fynd på slätröntgen, vi får väl se hur hon svarar på behandling.

Fast hästar knatar sällan runt på tygeln om dom kan slippa, man måste verkligen rida dom dit, få dom på hjälperna så att dom kan arbeta genom kroppen. Det tar ett jävla bra tag att lära sig... glöm det Marvin, det är inte som när dom springer runt och hoppar hinder för en, inte på långa vägar. Tills dess kommer du nog få dras med spändheter i ryggen.. det hade säkert våra hästar med förr, innan man hade lärt sig, men på den tiden fanns det inget högre upp än hästens kotor enligt vet.
 
Fast hästar knatar sällan runt på tygeln om dom kan slippa, man måste verkligen rida dom dit, få dom på hjälperna så att dom kan arbeta genom kroppen. Det tar ett jävla bra tag att lära sig... glöm det Marvin, det är inte som när dom springer runt och hoppar hinder för en, inte på långa vägar. Tills dess kommer du nog få dras med spändheter i ryggen.. det hade säkert våra hästar med förr, innan man hade lärt sig, men på den tiden fanns det inget högre upp än hästens kotor enligt vet.

Jo, jag ær rædd før det.
 
Så nu har jag gjort andra starten på evigheter!

Lite bilder men eftersom jag inte köpt dem så länkar jag bara och hoppas det går.

http://i77.photobucket.com/albums/j...171a30d6d60f97c9a2503fb5dbb1c_zps9e15e98b.jpg

http://i77.photobucket.com/albums/j...8817203e68d419a88ebe08a8d4397_zpsa034c275.jpg

http://i77.photobucket.com/albums/j...ea73f2ba0db91911084944c69fd45_zpsa2dc7db8.jpg

En relativt bra dressyr men totalt nerdömd gjorde mig ilsk, ett ner i hoppning vilket var ett missförstånd och felfri i terrängen. Han sköter sig verkligen superbra! :bow:
 
Det är Tanternas år Ruby! Nu så är vi på G....ha hahahah:banana:

Skämt åsido, ser ut som en häst som passar dig som handen i handsken, jättekul att ni är igång!
 
Du borde köpa den första bilden. Vacker som en tavla

Ja jag funderar skarpt på att göra det. Tyvärr är ju just den väldigt dyr om man vill ha den lite större. Fotografen har verkligen lyckats med ljuset och det ser man på alla hans andra bilder med
 
Det är Tanternas år Ruby! Nu så är vi på G....ha hahahah:banana:

Skämt åsido, ser ut som en häst som passar dig som handen i handsken, jättekul att ni är igång!

Självklart är det så

Vet ju även en till tant som gör comeback förutom vi här, som tävlade framgångsrikt på 90 talet och början av 2000

Ja jag är verkligen förtjust i min pålle och fattar inte hur jag kunde ha en sån tur att jag fick köpa honom ❤️ Tackar det engelska stallet jättemycket som höll honom till mig
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: sjoberga
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 472
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 760
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp