Bilder och filmer 2014

Bilder från när vi var och hoppade lite småhinder i Revinge!

DSC07232r_zps91124eb7.jpg

DSC07238r_zpsa08c6d70.jpg

DSC07243r_zps4324ba36.jpg

DSC07265r_zps6ea28625.jpg

DSC07281r_zps79bbdec3.jpg

DSC07284r_zps621f9436.jpg

DSC07289r_zps2207b5bf.jpg

DSC07296r_zps2a3e3d25.jpg

DSC07300r_zps5df7323e.jpg

DSC07301r_zps439b3003.jpg
 
Nu har vi varit på terrängträning igen, i strilande höstregn... Det där med att hästen skulle lugna ner sig efter hand har han nog inte riktigt fattat :cautious:

 
Fast Bruces ryck är inte helt utan logik ;), skutten kommer om man typ inte kommer riktigt rätt på hindret eller om han fått ta i lite extra, tvärvändningarna kommer om något farligt är på väg att attackera honom ( :cautious: ), småstegringarna kommer om han är tjurig och inte vill gå dit piloten pekar... :angel:
 
@the_connemara Förra gången åkte jag ju av ;) Jag är lite halvnervös i början precis de första sprången, men sitter man bara kvar i första urladdningen (den kom inte med på film nu heller för jag hade glömt göra plats på minneskortet så mamma höll på och pillade med det :angel: ) så brukar det gå bra sedan! Väldigt statistiskt säkerställt på att 100% av de gångerna jag åkt av (2 st) har det varit på första utbrottet :p
 
@fio Jag vet inte, trodde ju att det skulle bli mindre efterhand men det har nästan blivit tvärt om istället :cautious: Dock så är ju varje "språng" inte lika högt, alltid något :p

Vi var på Pay and Crossen också! Blev inte jättebra film men här är den också:

 
Man ser på pay and crossen att du rider lite mer framåt och troligtvis tänker på nästa hinder och då blir det ju bättre.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: sjoberga
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 472
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 761
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp