Bilder på era horseware täcken

Sv: Bilder på era horseware täcken

Här e bilder på Californiatäcket, dock något skitigt... :angel:

19760268.jpg

19760269.jpg

25401436.jpg

de enda ja orkar ladda upp nu... har MASSA HW-täcken så kan skaffa fram fler bilder senare :D
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Ska försöka fixa fram de! Använder alltid mitt med halsen på så jag har inga tagna än...
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Jag har Rambo californiatäcken men hittar ingen bild har däremot på ett duo utan hals och de sitter exakt likadant
DSCN1832.jpg

DSCN1837.jpg


Har bild på 2 Rhino rug 200g oxå och ett Rambo supreme heavy 370g?
DSCN1833.jpg


Har massor av andra HW täcken också både ute och inne, de är min absoluta favorit men har inga bilder förutom på dessa.
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Har Amigo lite, medium och heavy, Amigo hals och Rhino hals. Inte bilder på alla dock. Har beställt ett Rhino Wug medium idag med =)



Amigo 1200D lite

thumbnail.aspx


thumbnail.aspx


Samma täcke + Rhinohals

thumbnail.aspx


Amigo 1200 D Medium

thumbnail.aspx


Medium framifrån på annan häst
thumbnail.aspx
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Här är yttliggare några bilder.
HW insulator 300g
DSC00707.jpg

HW Rambo wug 370g
DSC00700.jpg
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

*KL*

Gallardos
Amigo Insulator Stable 150gr
DSCN3233.jpg


Amigo 1200D Turnout 350gr, som han fick idag
DSCN3272.jpg


Sen har han ett Amigo 1200D Turnout 200gr (det ljusblåa till vänster), men jag har ingen bild på när han har det på sig
Amigo.jpg
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

ser ut att vara ett Bucas...
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

bucas har väl inga bogveck på sina täcken? inte heller någon loggolapp nere vid bogen...
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Bucas har inga bogveck de heller.

Tycker det ser ut som ett Three Crown/Shires, de har dessutom en halvhalsmodell som heter Hurricane.
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

precis vad jag googlade fram lite snabbt, Crown Horseline Hurricane heter ett av deras täcken..
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

kl

Puttar upp tråden!

Sedan undrar jag lite över storlekarna, min ponny har 135 mestadels men kan sitta lite tajt i vissa täcken runt bogen. Vilken stl ska jag använda i horseware? Jag förstår mig inte heller på dessa 6.0 storlekarna..
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Min häst på ca 164 har 135 i vanliga fall, har några 130 o några 140-täcken, har bara HW-täcken... han e ganska grov så på utetäckena har jag hellre 140 då dessa ofta ligger över ett annat täcke men i stalltäckena har jag 130 då 140 va alldeles för stort på honom...
Här kan du se måttabellen på deras täcken http://www.horseware.com/rugfitting.asp
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
433
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 612
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp