Bilder på era horseware täcken

Sv: Bilder på era horseware täcken

Behöver du fakturan så hör av dig till företaget du köpte täcket från, de kan säkert skicka en kopia :)
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

+Gelina

Tack så mycket :bow: Nu ska jag bara leta upp datumet till detta med och hoppas det räcker.

Någon vänlig person som vill dela med sig av vart man hittar täckets ID nummer? (Vilket dilemma) ;)
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Där du ser storleken, insidan under bospännena typ :)

Lösa halsar har eget id men jag har faktiskt inte reggat dem.

Och snart har jag reklamerat alla HW uom ett... :(
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

*knapplånar*

Är det någon som har sett några HWnyheter?
Gamla kollektioner/färger reas ut lite överallt och det tolkar jag som att nytt är på väg! :D
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

*knapplånar*

Är det någon som har sett några HWnyheter?
Gamla kollektioner/färger reas ut lite överallt och det tolkar jag som att nytt är på väg! :D

Det kommer komma lite nya färger vet jag. Nya färgen på Rhinot har jag sett, det rikitgt najs!
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Blev ett Rambo Original Turnout 100 g idag på Eurohorse :)

Har kört Amigo 1200 förut, men hästen har växt till sig och behövde ett större täcke.

Blir så småningom även en hals till detta. Hoppas att bli lika nöjd med detta som jag var på 90-talet med mina Rambotäcken.
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Här är en bild på pållens Rambo 100 g med 150 g hals. Köpte en ofodrad hals också i stl L (precis som halsen på bilden) men den kunde varit stl M istället. Aja, den täcker bra iaf ;) Tycker Rhinot sitter bättre på honom men detta går bra det med. Dock känns de lika tjocka! :crazy: Rhinot är 200 g och detta 100 g...

 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Vet ni om HW har något täcke med 0gram och med högt denier antal? Runt 1200d hade jag tänkt men hittar mest bara 600d... Någon som vet? :)
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Amigo Bravo är 1200 D. Finns som o g och 100 g.
Rhino och Rambo är 1000 D men är slitstarkare än Amigot.
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

Kl.

Har ett Amigo Hero lite:
img_1482.jpg


Har ikväll beställt ett Rhino Original med en lös hals till. Någon som har koll på ungefär hur fort man får sina grejer från Strömsbergsgård? (Vanliga posten).
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på era horseware täcken

Det undrar jag med! Flugtäcken och gärna eksemtäcken!

Edit: såg att skiesabove nog menade att denne bara sett de nya flugtäckena
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

niikon92: Har ditt täcke kommit från Strömsbergsgård? Väntar fortfarande på mitt men fick ett mail att de hade skickat det med posten igår, sen är ju frågan hur lång tid det tar. De är ju snabba med träckprovslådorna men med täcken kanske de inte är så snabba ;)
 
Sv: Bilder på era horseware täcken

mitt kom i måndags, men har precis hämtat ut de! Ska prova det nu i eftermiddag (hästen lär bli mindre glad för ett 250g nu när vi har nästan 20grader här :P) :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
433
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 608
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp