Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

Beundrade bilderna redan igår när fotografen la ut dem på fejjan och pixbox, underbara bilder! Liiiite avis på att du har henne så nära:angel:

Vilken häst:love:
 
Sv: Bildtråd 2011

Kul att ni tycker om henne och bilderna. Jag älskar den här hästen =) Och fotografen är super bra, kostar inte skjortan och bor i grannbyn =) Kan det bli bättre? Hon kommer tillbaka och fotar mer med säkerhet =)=)

Stammen på damen är bra och meriterna också men hon är tyvärr hypp N/H och dessvärre försvann det där med bebis.. annars hade jag nog redan haft två minst =)
 
Sv: Bildtråd 2011

Det är så synd på hennes hypp status. Hon är magnifik :love:
Men det vet du ju att jag tycker ;)

Fantastiska bilder!
 
Sv: Bildtråd 2011

Jag hämtade hem henne i måndags! :banana:

32626164.jpg


:love:

Man blir trött efter ridning!
32626162.jpg


:D
 
Sv: Bildtråd 2011

Vilken bakdel! :love:! Ja framdelen var inte så tokig den heller. ;)

Jag och min häst håller ju på att konvertera till Western, så jag smyger in två bilder på henne ifrån idag. :)

stellaiii_by_eldfuxen-d46b57k.jpg


stellai_by_eldfuxen-d46b4pi.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Jag älskar henne också! :love:
Hon har ju dock i princip knappt ridits sedan i slutet på april, så några muskler har hon inte. :p

Det är väldigt roligt att hon är dräktig. Jag har längtat efter ett föl undan henne i några år nu.
Desstuom så är hon friskförklarad av veterinären också. Inte fy skam! Så snart skulle hon få börja
röra på sig lite igen.
 
Sv: Bildtråd 2011

Ska hon bli westernhäst:love::love: kommer bli så himla stiligt!

kl*
Längtar tills jag kan ansluta mig till tråden, redan ikväll kommer kanske en bild på mitt blivande projekt. Dock är det länge till det kommer in några ridbilder trots att hästen är 10 år, hon är helt ohanterad nämligen. Så får nog börja med träning från marken (NH) först, brukar bli bäst att göra det i den ordningen;)
 
Sv: Bildtråd 2011

Här är då mitt "projekt" (faktum med att ska ha inridningen av denna häst som projektarbete sista året nu på gymnasiumet)

Precilla, 10 år, 153-154 något i mankhöjd (själv är jag 180 så är ju snäppet för lång, men det finns ju många vuxna karlar som rider runt på hästar i samma höjd så!)

IMG_4722.jpg

IMG_4606.jpg

(och jag fick minsann på grimman med utan problem! Även om hon bara haft grimma 2 gånger i sitt 10 åriga liv:laugh:)
IMG_4723.jpg

IMG_4741.jpg

IMG_4642.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

knapp

Ett par bilder från i söndags. Jag inbillar mig att man kan börja se lite muskler på henne :p

imgp0176_161528197.jpg


imgp0165_161528365.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd 2011

Jaaa! :love:

Igår red jag hela 200 meter! :eek: OCH jag hade kunnat fortsätta minst det dubbla! *larvigt stolt*


Japp, min bild. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd 2011

Ja precis! tanken är ju att hon och jag (och min syster) ska rida lite western. Vet inte ännu vilken "gren" det får man ju se sen. Men något inom western blir det iaf. Tror hon kommer passa ypperligt till det ^^ hon har så himla fint temperament. Nog aldrig mött trevligare häst så tror inridningen kommer gå galant! tyvärr är det en del att fixa med henne. Hovarna är naturligt nedslitna, aldrig verkade. Så det kommer ta lite tid innan dem ser vettiga ut. Dock är hennes benställning perfekt så hovarna är inte helt sneda och vinga som tur är ;) dessutom är hon väldigt fet, så hon ska minsann på diet när hon kommer hem till mig!
 
Sv: Bildtråd 2011

Låter precis som min när jag fick hem honom. Naturfötter och fett inräknat :D Fast min var mkt fetare än din och det var ändå mitt i vintern :o :crazy: :p
 
Sv: Bildtråd 2011

Här är jag (på väg in bland korna) och Cowgirls (längst till höger) och en nätt liten boskapsflock.

Fredagens arbete bestod av att (tillsammans med fyra till kamrater) driva in 120 djur i en fålla och sortera ut mammor och små barn därifrån tills vi hade ett 20-tal djur i träningslämplig storlek kvar i fållan. Coolt som tusan.
223662_2330987390960_1138015559_32855579_404457_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 315
Senast: Tonto
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 271
Senast: fio
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 260
Senast: Troll
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp