Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2012

Sv: Bildtråd 2012

aleksis: Måste bara säga att din Winnin är urläcker :love: Gillar hästar som trots avsaknad av spektakulära teckningar har "Wow-factor" :)
 
Sv: Bildtråd 2012

Haha!! Jag läste "Gillar hästar som trots avsaknad av spektakulär ridning har "Wow-factor" och tänkte att det var väl lite onödigt elakt skrivet, men så läste jag det igen :rofl:
 
Sv: Bildtråd 2012

*kl*

Jag vill passa på att visa upp min tvååring då jag fått så fina bilder på henne.

a8_207105773.jpg


a91_207105787.jpg
 
Sv: Bildtråd 2012

Slänger in färsk bild på den 17-åriga damen, haft henne på foder, och snart är hon äntligen min. :)
33133290.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Bildtråd 2012

Jag lyckades nästan få en godkänd ritt i Western riding i helgen nu fattdes det endast 3 poäng tll 56 poäng som är minsta score för godkänt. Jag slutade rida när alla bytena var klara så jag får helt ta på mig att hästen gjorde ytterligare ett byte. 3 onödiga staff, men jag är nöjd.
http://www.youtube.com/watch?v=cKG6kBOicY0
 
Sv: Bildtråd 2012

Norna: Otroligt vackra bilder på en vacker häst.
Alazzi och Volvo740tjej:Grattis.

Själva så tränar vi hårt för att komma ut på nån D-tävling i framtiden.
9bf50879.jpg
 
Sv: Bildtråd 2012

Hahahaha :rofl: Helt underbart, hade inte kunnat säga det bättre själv!

Digbil: Hojta till om du vill träna tillsammans, det skulle vara kul. Rimmern verkar redan ha tjuvstartat ;)
 
Sv: Bildtråd 2012

*kl*

Några bilder på mitt underbara stoföl född 9 april. E: Whatafrecklynxkent UE: Slow Zippin UEE: Zipz Chokolate Chip

Lillan2.jpg


Cate.jpg


Caterumpa.jpg


Cateisolen.jpg
 
Sv: Bildtråd 2012

Ser ut som att hästen gör en perfekt "rollback"! kör hårt! :angel:

Ja jäklar! Reining kanske är "tha shit" för kallblodstravare:D

Norna: Så fort han slutar spela död på ridbanan så skall vi skärpa upp motionen. Vi var ju gott gåendes med igångsättningen för 5 veckor sedan tills "Herrn" bestämde sig för att vricka på sig en kotsenskideinflammation.:crazy: Jag förstår inte hur världens mest okomplicerade och skadefria, olycksfria unghäst kan bli en sådan "spröd" 14-åring...
 
Sv: Bildtråd 2012

KL

Jag och en kompis var hos en ny tränare i helgen; hon är egentligen gammal fälttävlanryttare på elitnivå. Men hon lägger stor vikt på känslan till hästen och hon lärde mig hur jag ska börja lära mig att meditera med mina hästar..
Och nog gav det STORA framsteg på två dagar! Jag kom dit med en racer, och... ja, ni får döma själva - risk för bildbomb! :love:

















Jag som aldrig ens galopperat barbacka innan, skulle kunnat gjort det utan träns igår... Dock var min tränare vääääldigt nervös - Neha och jag verkade mer tillfreds! Trots sin enorma träningsvärk gjorde hon det ändå. Notera hennes öron - ett fram och ett bak! :love:
 
Sv: Bildtråd 2012

(+aleksis)

Vilka härliga bilder! Jättefina hästar ni har :love:

WesternWannabe: Hon är verkligen helt otroligt söt! Frecke Juniora ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Har nu i mer en 3 år varit medryttare på en häst nu är det så att ägaren och jag funderar på att göra ändringar i de kontrakt vi har för...
Svar
4
· Visningar
3 158
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
795
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Precis som rubriken lyder. Jag har gått och funderat på detta med foderhäst en tid nu. Väntar på den ultimata dealen- där jag på något...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 709
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp