Bildtråd 2014

Ni fixade ju bytena! Det räcker alltså att träna på det en gång ;)
Ni ser lite spända ut båda två (ska jag säga :angel:) annars tycker jag det ser trevligt ut. Hur gick det sen då? Hurgickdethurgickdethurgickdet?
 



Lite film på min och Pajs tävlingslördag. Kom med alla åsikter ni har. På allt!

Vad taggad hon är, ser verkligen ut att tycka att det är skitkul :) Jag har ju inga proffs-åsikter att komma med, men jag tyckte det såg bra ut, men jag förstår vad du har menat med att hon behöver lugna ner sig lite. Dock verkar det ju inte vara "stress-fart" utan just "det-här-är-ju-skitkul-fart" :D
 
@sthu ja jag är jättenöjd att vi satte det första, för diagonalen brukar alltid vara lite tjorv. Av någon anledning blev jag rånervös precis innan wr vilket smittade av på henne så därav all spändhet höhö. Men sen åkte vi hem, var sista klassen för oss

@Jannice ja taggad kan man verkligen säga, men ändå betydligt lugnare än vid andra tillfällen. Sen var banan väldigt tight vilket också ökade tempot lite. Och alla åsikter och inputs är värdefulla :)
 
photo.php
 

Liknande trådar

Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Entourage
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
722
Senast: Nova123
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 571
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 062
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp