Bildtråd 2014

Joo, har anmält mej men får väl se.. Livet står lite på sned just nu så orkar inte riktigt med hästarna... Tror jag lägger ner den karriären..
 
Oh noes, det lät ju inge roligt. Håller en tumme att du mår bättre snart. Säg till om det är nått jag kan göra
 
1907318_4147943072125_4228929502546582655_n.jpg
 
hm vet inte om det går är inte jätte haj på att lägga in bilder. men är ny här och försöker förstå mig på :P alla fall så på bilden som jag hoppas syns så har vi mitt nya lilla stjärn skott en liten fölis 3 månader nu efter bra pleasure föräldrar. tänkte försöka komma in i bukegänget här på western sidan. har läst mycket men typ aldrig skrivit :)
 
Tävling! Hitta såret och vinn en knäpp häst!
IMG_20141022_160857_zpsdbyzzcli.jpg

Det där är blod. Ganska mycket blod. Men nejdå, ingen av hästarna har några sår. Möjligen skulle man med lite god vilja kunna hitta en liten liten rispa precis vid mankammen, men det lilla kan väl omöjligt att blött så mycket?
 
@sthu Haha! Jag hade en QH märr som kom in och allt från kotan och ner var dränkt i blod. Övertygad om att hästen höll på att dö, ungefär så mycket blod var det. Började tvätta o rengöra, hittar till slut ett 3x3mm icke djupt sår snett fram på kotan...
 
Sååå härligt med lite bilder på påläggskalvar o inte minst film ermed härligt feedback på! :bump:

Blir ju lite sugen på att hänga ut sig och posta en film jag oxå :eek:

Bjuder på nån bild medan jag funderar ;)
Har bara en häst hemma nu så nu blir det förhoppningsvis lite mer helhjärtat om vi undkommer skador vill säga :crazy:
Håll till godo m bilderna, har redan postat dem i en annan tråd, sry för det.
Men vi är precis igång efter en sommar med kotledsinflammation i båda bak. Clinic för Håkan Forsström imorrn.
Hjälmlöst endast för att en fotokompis till mig vill få lite fina bilder så sry för det. Rider alridg utan hjälm annat än på tävling (hatt) annars!
Sitsen på mig är lite katastrof efter en månad barbacka m dålig motiviation i skritt, men bjuder på det ;)

10580033_10203390063418407_563383243402541228_n.jpg


Rider lätt oxå btw :o
10348201_10203390056498234_8998612641625623138_n.jpg


10312701_10203390054698189_6195899601500548848_n.jpg
 
@1887 tack :bow: :o

Igår när vi red på banan så kändes det som hon gick ännu bättre, tänk att efter en 2 timmars clinic (som skulle varit fyra) så klaffar många saker på plats, älskade hästar :love:
 
Jag kan bjuda på en film jag med, från när jag provred henne efter att hon vart en månad hos Helene Hokkanen. Har inte blivit så mycket träning efter det, då jag fortfarande letar som en dåre efter sadel som ska passa :S

Hur som, feedback får ni jättegärna ge :) Hon är bara påbörjat inriden, så det är kul att ha film på första ridturen i alla gångarter (jag hade bara skrittat och travat henne innan jag lämnade iväg henne). Kan jag jämföra lite om några månader, se om vi blivit bättre eller sämre ;) :D

 
Sååå härligt med lite bilder på påläggskalvar o inte minst film ermed härligt feedback på! :bump:

Blir ju lite sugen på att hänga ut sig och posta en film jag oxå :eek:

Bjuder på nån bild medan jag funderar ;)
Har bara en häst hemma nu så nu blir det förhoppningsvis lite mer helhjärtat om vi undkommer skador vill säga :crazy:
Håll till godo m bilderna, har redan postat dem i en annan tråd, sry för det.
Men vi är precis igång efter en sommar med kotledsinflammation i båda bak. Clinic för Håkan Forsström imorrn.
Hjälmlöst endast för att en fotokompis till mig vill få lite fina bilder så sry för det. Rider alridg utan hjälm annat än på tävling (hatt) annars!
Sitsen på mig är lite katastrof efter en månad barbacka m dålig motiviation i skritt, men bjuder på det ;)

10580033_10203390063418407_563383243402541228_n.jpg


Rider lätt oxå btw :o
10348201_10203390056498234_8998612641625623138_n.jpg


10312701_10203390054698189_6195899601500548848_n.jpg

Alla bilderna var såklart fina men den första var ju helt underbar! :love:
 
@Jannice Nej men titta där! Den där känner jag igen! Tror jag har morsat på henne hos Helene.

Var hos just Helene så sent som i morse, och vi gjorde vårt första riktiga galoppombyte! :banana: Inte det snyggaste i världshistorien, det var lite små skutt och annat spännande inblandat, men det var ett rent byte! Woop woop!
Glädjen från helgens tävling gör fortfarande sitt ;)
 
@Jannice Nej men titta där! Den där känner jag igen! Tror jag har morsat på henne hos Helene.

Var hos just Helene så sent som i morse, och vi gjorde vårt första riktiga galoppombyte! :banana: Inte det snyggaste i världshistorien, det var lite små skutt och annat spännande inblandat, men det var ett rent byte! Woop woop!
Glädjen från helgens tävling gör fortfarande sitt ;)

Nej men vad roligt! Undrar om jag såg din när jag var där då :) Måste kolla dina bilder och se om det ringer en klocka!

Vad roligt att ni fick till ett galoppombyte, grattis! :)
 
@Jannice Bilder borta? Hmm.. Får skaffa fram några nya :p
Jag rider för Helene emellanåt, min häst står inte där.

@doleron WR filmen vill inte funka på min telefon, jag vill ju se! Hur gick det?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: hamilton1
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Entourage
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket personlig presentation av att leva med social fobi/ panikångest och hur NN hamnade som anställd på Arcus. Förmiddagen avslutades...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Mindre kombi?
  • Bärstol

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp