*Bildtråd* Ni har ingen???

lektra

Trådstartare
Ut med kameran nu och visa vad ni går för! hittade ingen bildtråd på den här sidan. Vill se hur fina ni är här, så ut med bilderna nu
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Jag har, men jag räknar mig själv eg inte som barockare (tråden skvallrar om lite andra åsikter) och jag får bara skit för mina bilder, så jag behåller dem för mig själv.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Aha! då tycker jag vi gör så att detta blir här med en

ICKE DÅLIGA el. ANMÄRKANDE KOMMENTARER SIDA!!!
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Visst jag kan haka på. ;)

Framåt-nedåt vid handen för 2003
framatnedatmarken.jpg


Lite bilder från augusti i år (ja jag är väl medveten om att jag inte har hjälm så spara på skrivandet om det :smirk: ) Aminette som jag rider har låsningar och skit samt är stel och dan *sucka*. Jag är piss i kroppen också...någon gång får vi väl ordning på våra kroppar och ridningen kanske :p
hemma3.jpg



(hrm...yes vad snyggt jag sitter :crazy: )
hemma8.jpg




hemma6.jpg
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Män du har ju ingen hjälm :eek:
Haha skojar bara så det du skrivit :)

Mycket mysiga o fina bilder ! :bump:
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Japp visst är jag hemsk som rider utan hjälm. :D

(i vanliga fall är den alltid på ;) )
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Att hjälmen är på annars?

Det är den faktiskt. *helt allvarlig* Rider aldrig utan hjälm om det inte ör för att ta kort...hrm...borträknat praktiken i Danmark då jag alltid red utan hjälm. Smittade liksom av sig. :p
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

ja rider barock gör jag kanske inte ! men inte heller såkallad vanlig dressyr ridning :angel: Så jag sätter in en bild på mig och kungen :)
Nino.jpg
[/IMG]
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

jupp Det är min lilla älskling! :love: Föder upp sånna däringa spanjorer :love: :)
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

*knapplån*

Jag och pålle i augusti..

PICT0116.JPG


PICT0121.JPG


Vill ni roa er med något kan ni se mina och hästens (syns inte så tydligt här iofs) typfel :p Saker som jag jobbar med hela tiden.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

VA!!! Ska man ha tyglar när man rider :confused: Hmmm Hur använder man dom då?? :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Min man fyller 40 om en månad ungefär. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så...
2
Svar
25
· Visningar
1 861
Senast: BernT
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: Palermo
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp