*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

kl till Ecila:

Ni ser jättefina ut tillsammans! Får en härlig känsla av mjukhet och aktivitet.
Det jag funderar på är vad som händer om du ger efter på tygeln? Du ser lite låst ut i arm/axel. Fast sånt kan ju vara en synvilla eller just i den stunden då bilden togs.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Jag tror hon sträcker ner nosen (som hon lärt sig göra..men inte säker:confused: ). Bilden togs när vi försökte rida serpentiner och böja om vid medellinjen, var säkert superkoncentrerade och då låser man sig lätt innan man kan det och får flyt, så du har säkert rätt.
Kul att du tittade på oss:love:
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Vilken härlig häst, hur stor är han?, ser inte ut att vara så jättestor. Min är "bara" 146 cm.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Ja han är jättehärlig!:love: Var tydligen ute och busade med medryttaren i skogen i går, försökte sticka och krumbuktade sig i luften:angel: Fast hon verkade glad iaf, tur det för jag vill gärna att hon fortsätter rida honom.

Jag vet inte exakt hur hög han är, men har mätt själv till 152. Det är rätt lagom tycker jag!
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Vilken buse,försöka skrämma bort en bra medryttare:eek: tur att han inte lyckades:D
Jag tycker nog oxå de ska vara sådär 145-155 cm, det är lagom när man inte är så stor själv.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Åh vilken trevlig häst du har :love:
Jättefin miljö du har omkring dig också, riktigt inspirerande ;)
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Mmmm...det är en helt underbar häst, både i psyket och utseendet, en riktig, riktig kompis.
Tyvärr..är det inte hemma hos oss utan hos min tränare. Njuter så fort jag får vara där iaf:love: .
Hemma är det mörkt, lerigt och kallt:(
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Bara på med gummistövlarna:idea: och se glad ut ändå.:angel:
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Japp, å tänka att det är faktiskt inte så långt till våren :angel:
Vad är det för en häst du har (har inte orkat läsa tidigare inlägg ;) )
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Hon är ett arabiskt fullblod e. Luxor u. Pimerca ue. Mercur. Jag har haft henne ca 1 år och började om från början med henne. Hon var endast riden ngt i skogen när jag fick henne.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

underbara bilder.... vad härligt ni verkar ha det.
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Herreguuud!!!!! vilken läcker häst.
:love: :love: :love:
 
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Tack ! kan ju bara hålla med att han är underbar :love:
nene.jpg
[/IMG]

Tesora/älskar P.R.E)
 

Liknande trådar

Relationer Min man fyller 40 om en månad ungefär. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så...
2
Svar
25
· Visningar
1 861
Senast: BernT
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: Palermo
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp