Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

KL

Egopix ftw :D

dscn0408_51b76e1be087c311c9a04598.jpg

dscn0413_51b76e1e9606ee6b82a73a8e.jpg

dscn0403_51b76e18ddf2b34587e33f75.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Alltså ditt hår! :love:
Så fint! Du är fin hela du men gillar verkligen ditt hår.
 
Sv: Bildtråd nr 7

Alltså om jag vore bisexuell och jättecreepy skulle jag också börja creepragga på dig på PM. (Det är en komplimang haha)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tycker du har sån härlig utstrålning :)


Före instagram:



efter instagram


höhöhöhöhöhöhöhöhö...
 
Sv: Bildtråd nr 7

Knapp! Vad ska jag göra med mitt hår? Vad skulle jag passa i? Jag är sååå trött på det, funderade på ombre eller dip dye men känns som att det är rätt ute nu. :(

44285_10151358026080124_1682121177_n.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Skit i om det är ute :) Jag rakade sidecut såhär nått år efter modet.
Ombre skulle bli jätte fint tror jag :) Och om inget annat kan du ju skicka håret till mig så kan du få min frissyr istället ;)

Jätte söt :)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Jag hade klippt det ganska rejält för att få bort det nötta. Färgen tycker jag är fin på dig! :-)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Håller med, ser lite trist ut i de sista 10-5 cm. Sen kanske lugg hade varit något? Eller ombre? Skit i om det är "ute" :p

Själv galet sugen på ombre :D
 
Sv: Bildtråd nr 7

...efter 3-4 timmar hos frisör...
dip_dye_51b9e9c8e087c33bf4cbb9b5.jpg


Färger:
Rödbrunlila + kopparröd...dvs. bilden gör inte färgen rättvisa...
Men så här ser jag ut och jag är toknöjd med håret! :D
 
Sv: Bildtråd nr 7

Knapp! Vad ska jag göra med mitt hår? Vad skulle jag passa i? Jag är sååå trött på det, funderade på ombre eller dip dye men känns som att det är rätt ute nu. :(

Kör på en ombre! :) Du behöver ju inte göra en "full" ombre. Jag tycker det är jätte fint när man bara gör några slingor. Det ser lite mer naturligt solblekt ut ;)

namnlost-1_51bebb5fddf2b30ea4da596b.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tack alla för svar!! Vet att det måste klippas, väntar på att jag ska komma ifrån ozon-fria Australien först! Håret slits ju på en dag! :(
Är så sugen på en ombre, den första bilden var hur fin som helst!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 000
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 978
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 660
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp