Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

... Och så bild på mig då. Skolan har ju redan lagt ut den på sin facebook så jag kan väl lika gärna sprida den vidare :grin:

Inte så fagert, men rätt glad och rätt störd av allt oväsen :D

(Paraplyet är fint iaf!)

297561_324813334317988_399567145_n.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

whwycd, Gud så läckert det blev! Jag skulle vilja göra ljusblåa dipdye toppar på mig själv, men får nog vänta ett tag, det blev rätt slitet av senaste färgningen.

Och så en bild på mig.
 
Sv: Bildtråd nr 7

Hoppar in bland alla snygga människor med en bild på mig då.. :)
Gillar bilden själv, även om färgen i håret inte är vad den borde vara längre ;)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Hela du är rätt jäkla skitsnygg faktiskt.
Och WS6, fantastiska ögon.

kl

Jag spenderar min midsommarafton på... tre timmars tåg till Stockholm och sju timmars nattbuss till Göteborg. Så jävla party. Men, sakerna man gör för att se ett av De Stora Banden när SJ är rövar och har noll förbindelser till Arlanda på helgdagar. Pepp!

image.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7



Here I am today... nej nu äre bantning från och med nu. Några kg ner ska jag.
 
Sv: Bildtråd nr 7

Dina bones alltså. Mkt heta kindben!

Idag körde jag osminkat OCH ostylat hår. Struntade i luggen för första gången på typ tio år eller nåt. Kände mig...exposed ;)

94533546db5f11e2b93122000aaa04c4_6.jpg


När jag gick ut sen så fuskade jag med lite läppstift dock

92557320db6a11e299af22000a9e29bc_6.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Btw, Pepp: Är lite avis på din klänning, precis nått sånt, i de färgerna och halterneck som ja letat efter länge ju! :P :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 550
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp